نمایندگان شهردار در شورای نامگذاری معرفی شدند

شهردار اصفهان طی احکامی جداگانه دکتر علی اصغر باباصفری و دکتر علیرضا جعفری زند را به عنوان نمایندگان خود در شورای نامگذاری منصوب کرد.

شهردار اصفهان طی احکامی جداگانه دکتر علی اصغر باباصفری و دکتر علیرضا جعفری زند را به عنوان نمایندگان خود در شورای نامگذاری منصوب کرد.

به گزارش ایمنا، قدرت الله نوروزی، شهردار اصفهان علی‌اصغر باباصفری و علیرضا جعفری زند را به عنوان نمایندگان خود در شورای نامگذاری منصوب کرد.

علی_اصغر_باباصفری دارای دکتری زبان و ادبیات فارسی از دانشگاه تهران است که هم اکنون به عنوان عضو هیئت علمی دانشگاه اصفهان در گروه زبان و ادبیات و فارسی فعالیت می‌کند. وی در کنار فعالیت‌ها و پژوهش‌های علمی خود، کتب "فرهنگ داستانهای عاشقانه" در ادب فارسی و "بر بلندای سخن" را به رشته تحریر درآورده است.

انتشار ۷۰ مقاله در مجلات علمی، پژوهشی و ترویجی و ارائه ۳۰ مقاله در همایش‌ها و سمینارهای بین المللی، ملی و منطقه ای از دیگر سوابق علمی این استاد زبان و ادبیات فارسی است.

علیرضا_جعفری_زند که به عنوان دیگر نماینده شهردار اصفهان در شورای نامگذاری شهر اصفهان معرفی شده، از اصفهان شناسان و پژوهشگران تاریخ است که تحصیلات خود در رشته باستان شناسی را در مقطع دکتری و در دانشگاه تهران به پایان برده و هم اکنون عضو هیئت علمی دانشگاه علوم و تحقیقات تهران محسوب می شود. وی تدریس در دانشگاه شیراز را در سوابق کاری خود به ثبت رسانده و تدریس در رشته های معماری، هنر، باستان شناسی را در سوابق خود دارد.

جعفری زند دارای تالیفات و پژوهش‌های علمی در زمینه تاریخ اصفهان بوده و در کاوش باستان شناسی تپه اشرف اصفهان به عنوان سرپرست تیم کاوش فعالیت کرده است. از سوابق اجرایی دکتر جعفری زند می توان به نظارت بر بناهای تاریخی، مذهبی اصفهان و همکاری با اداره اوقاف (۹ سال)، عضویت در هیئت راهبردی مصلی اصفهان از (سال ۹۲ تا ۹۴) و کارشناس دادگستری در رشته ابنیه و آثار تاریخی اشاره کرد. جعفری زند همچنین آثار و تالیفات قابل توجهی را در سوابق کاری خود دارا است. وی همچنین دارای ۱۷ مقاله isi و ۳۶ مقاله در زمینه‌های مختلف علمی و پژوهشی است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار