تشییع شهدای گمنام و مدافع حرم دوشنبه در اصفهان

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس اصفهان: شهدای گمنام و مدافع حرم روز دوشنبه از فلکه فیض به سمت گلستان شهدای اصفهان تشییع می شوند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس اصفهان: شهدای گمنام و مدافع حرم روز دوشنبه از فلکه فیض به سمت گلستان شهدای اصفهان تشییع می شوند.

به گزارش مهر،‌مجتبی شیروانیان صبح شنبه در آئین استقبال از شهدای دفاع مقدس در محل باغ موزه دفاع مقدس اصفهان با اشاره به اینکه در روزهایی که اصفهان برای عزاداری حضرت فاطمه (س) سیاه پوش شده است، این شهر شهیدپرور میزبان شهدا نیز هست، اظهار داشت: از ۳۵ شهیدی که در اصفهان حضر دارند، ۳۰ شهید گمنام و ۵ شهید هویت آنها شناسایی شده است.

وی ادامه داد: البته یکی از شهدا به دلیل اصرار در پایتخت برای استقبال مانده است و در روزهای آینده به اصفهان برمیگردد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس استان اصفهان افزود: برخی از شهدا که اکنون در اصفهان حضور دارند ۳۰ سال از زمان شهادتشان گذشته است و در ابتدای روزهای دفاع مقدس به شهادت رسیده اند.

وی تصریح کرد: اکنون به لطف حضور شهدا فضای شهر ما نیز زهرایی شده است چراکه این شهدا همچون مادر خود،‌ جاوید الاثر بوده اند.

شیروانیان با اشاره به اینکه پیکر هشت شهید گمنام و شهید نعمتی در شهر اصفهان خواهد ماند، اظهار داشت: دیگر شهدا برای تشییع و تدفین به شهرهای خود فرستاده خواهند شد.

وی ادامه داد: مراسم تشییع در شهر اصفهان نیز روز دوشنبه از میدان فیض به سمت گلستان شهدا انجام خواهد شد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس استان اصفهان افزود: علاوه بر این شهدا، دو شهید مدافع حرم نیز از جبهه فاطمیون در اصفهان تشییع خواهد شد.

وی تصریح کرد: پیکر پاک شهدایی که قرار است در شهرستان های خودشان تدفین شود،‌ روز سه شنبه با حضور مردم شهرهای مختلف تشییع و تدفین خواهد شد.

شیروانیان همچنین افزود: در میان شهدایی که امروز ما میزبان آنها در باغ موزه دفاع مقدس هستیم،‌ شهدایی همچون حمزه نعمتی، حسین پوربافرانی، پرویز بانی زاده و اسدالله خدادادی حضور دارند.

وی اضافه کرد: شهدایی که امروز در اصفهان حضور دارند در عملیات رمضان، خیبر، محرم، کربلای ۴ و الفجر ۸ به شهادت رسیده اند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار