نیاز به اعتبار ۶۰۰ هزار میلیارد تومان برای پروژه‌های نیمه تمام دولت

نماینده مردم فریدن در مجلس گفت: پروژه‌های نیمه تمامی که دولت در دست اجرا دارد حدود ۶۰۰ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

نماینده مردم فریدن در مجلس گفت: پروژه‌های نیمه تمامی که دولت در دست اجرا دارد حدود ۶۰۰ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

اکبر ترکی در گفت‌وگو با تسنیم، با بیان اینکه اگر 50 درصد از برنامه ششم توسعه در هر دولتی اجرا شود مشکلات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور حل خواهد شد، اظهار داشت: سعی کردیم در بودجه سال 97 حامل‌های انرژی افزایش پیدا نکند.
نماینده مردم فریدن، فریدون‌شهر، چادگان و بویین میاندشت در مجلس بیان کرد: در بحث یارانه‌ها اصرار ما بر این است که یارانه هیچ یک از مردم حذف نشود و به دولت اجازه داده شود دهک‌های بالایی که وضعیت خوبی دارند از بالا به پایین شناسایی شده و یارانه آن‌ها حذف شود.
ترکی گفت: پروژه‌های نیمه تمامی که دولت در دست اجرا دارد حدود 600 هزار میلیارد تومان نیاز به پول دارد.
وی خاطرنشان کرد: برای اینکه مردم آسیب نبینند، از صندوق توسعه ارزی در سال گذشته و سال جاری حدود 200 میلیون دلار بالغ بر 800 میلیارد تومان برداشت و صرف آب شرب روستاییان شد.
نماینده مردم فریدن، فریدون‌شهر، چادگان و بویین میاندشت در مجلس گفت: همچنین 250 میلیون دلار بالغ بر 1000 میلیارد تومان برای آبیاری کشاورزی از صندوق توسعه ارزی برداشت شد.
وی با بیان اینکه 800 میلیارد تومان دیگر برای کشاورزی اجازه برداشت داده شده که امیدواریم شبکه آب‌رسانی از سال 97 به‌صورت قطعی انجام شود، اضافه کرد: 40 درصد سود نفت را محاسبه کردیم تا 2 درصد از 40‌درصد به مناطق محروم همچون شهرستان بویین میاندشت داده شود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار