تکمیل پروژه متروی اصفهان تا ایستگاه صفه

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: پروژه خط یک متروی اصفهان تا ایستگاه ترمینال صفه تا پایان سال جاری و یا تا اوایل فروردین سال آینده انجام می‌شود تا مردم بتوانند حمل و نقلی سریع، سالم و بدون آلودگی داشته باشند.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: پروژه خط یک متروی اصفهان تا ایستگاه ترمینال صفه تا پایان سال جاری و یا تا اوایل فروردین سال آینده انجام می‌شود تا مردم بتوانند حمل و نقلی سریع، سالم و بدون آلودگی داشته باشند.

به گزارش فارس، فتح‌اله معین صبح امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: در روزهای آینده شهادت حضرت زهرا(س) را در پیش داریم که جا دارد به همه پیروان آن حضرت تسلیت بگوییم و همه ما بتوانیم از تأسی به شیوه و سیره آن حضرت بهره‌مند شویم.

وی افزود: هرچند که ما به ابعاد شخصیتی حضرت زهرا(س) به عنوان الگوی زن مسلمان نپرداخته‌ایم، خطبه‌هایی که حضرت زهرا(س) هم از نظر محتوا و هم از نظر بلاغت و رسایی از موارد نادری است که در ادبیات وجود دارد و از نظر محتوا نیز خطبه‌ای که برای زنان مهاجر اعلام کرده‌اند نیز به همین گونه است.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: هنوز ابعاد وجودی ائمه اطهار ناشناخته است و غربت خاکی این عزیزان ادامه دارد؛ امیدواریم نسبت به ابعاد شخصیتی حضرت زهرا(س) شناخت بیشتری پیدا کنیم؛ حضرت زهرا(س) الگوی جامعه بشریت است و می‌تواند به عنوان الگوی بسیار ارزشمندی برای همه ما مطرح باشد.

وی خاطرنشان کرد: تکلیف لایحه بودجه سال 97 شهرداری اصفهان باید در روزهای آخر ماه بهمن تعیین شود که بر همین اساس، تعداد ساعات فعالیت‌های کلیه اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان در کمیسیون‌های تلفیق برای تدوین بودجه به رسانه‌ها اعلام می‌شود.

معین اذعان داشت: در یک ماه باقی مانده سال 96، همان طور که همه مردم خانه‌تکانی می‌کنند، شهرداری اصفهان نیز باید برنامه‌های خود را پیش‌بینی کند و در جلسه آینده به شورای شهر اعلام کند تا در سال جدید باعث ایجاد امیدواری برای مردم اصفهان شود و سال پر خیر و برکتی را پیش رو داشته باشیم.

وی تصریح کرد: امیدواریم دستگاه‌های مسؤول اعم از معاونت بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت، جهاد سازندگی، اتاق اصناف و اتحادیه‌های صنفی در این شرایط اقتصادی اجناسی با قیمت مناسب به مردم تحویل داده تا مردم بدون هیچ دغدغه‌ای مایحتاج خود را با آرامش خاطر تأمین کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان یادآور شد: معاونت بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت، جهاد سازندگی، اتاق اصناف و اتحادیه‌های صنفی باید گزارشی از وضعیت اقدامات انجام‌شده برای نوروز سال 97 را در جلسه علنی هفته آینده شورای اسلامی شهر اصفهان ارائه کنند.

وی اضافه کرد: همچنین شهرداری اصفهان نیز باید در مدت باقی مانده سال 96، حقوق و دستمزد کلیه کارکنان خدوم شهرداری اصفهان در همه پست‌ها و خدمات شهری را پرداخت کند؛ امسال قول شهرداری جامه عمل پوشیده و پروژه خط یک متروی اصفهان تا ایستگاه ترمینال صفه تا پایان سال جاری و یا تا اوایل فروردین سال آینده انجام می‌شود تا مردم بتوانند حمل و نقلی سریع، سالم و بدون آلودگی داشته باشند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار