نوروزی: کارخانه کمپوست استاندارد می‌شود

شهردار اصفهان گفت: مدیریت جدید شهری سعی دارد استانداردهای مورد نیاز را در کارخانه کمپوست اعمال کند.

شهردار اصفهان گفت: مدیریت جدید شهری سعی دارد استانداردهای مورد نیاز را در کارخانه کمپوست اعمال کند.

به گزارش ایمنا، قدرت الله نوروزی در بازدید از سازمان مدیریت پسماند و کارخانه کمپوست اظهار کرد: فعالیت در محل کارخانه کمپوست بسیار سخت و متفاوت است و مدیریت جدید شهری سعی دارد استانداردهای مورد نیاز را در این مکان اعمال کند.

وی با اشاره به بازدید ۱۵ سال پیش خود از کارخانه کمپوست افزود: بخش‌هایی در این مدت به کارخانه کمپوست اضافه شده و توسعه یافته است، اما باید در کارخانه کمپوست و در زمینه پسماند، مباحث بهداشتی و استانداردها رعایت شود.

شهردار اصفهان در ادامه از شهروندان درخواست کرد: در طرح تفکیک از مبدا پسماند مشارکت جدی داشته باشند تا شاهد اصفهانی زیبا، آباد، پاک و سرسبز باشیم .

نوروزی با تاکید بر اینکه شهروندان نقش اساسی در اجرای طرح تفکیک از مبدا دارند، عنوان کرد: شهروندان با تفکیک زباله‌های‌ تر و خشک شهری نقش اساسی دارند، اگر همشهریان این تفکیک را انجام دهند و پسماند را به طور مجزا تحویل بدهند بسیاری از مسایل حل شده و کمک به شهرداری در ایام پایانی سال کرده اند، با این اقدام کیفیت خدمت رسانی بیشتر می شود .

وی با بیان اینکه در زمینه پسماند باید محیطی پاک، سالم و بهداشتی ایجاد تا به سلامت مردم آسیبی وارد نشود، گفت: شهرداری اگرچه در سازمان پسماند سعی دارد با تولید برق از پسماند، سطح این سازمان را ارتقاء دهد، اما از همه مهمتر به دنبال ایجاد محیط سالم و مهیا کردن زندگی شرافتمندانه برای افرادی است که در اینجا مشغول به فعالیت هستند .

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار