رفع مشکل حقوق و عیدی امسال و حقوق سال آینده بازنشستگان صنعت فولاد

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی از رفع مشکل حقوق و عیدی امسال و حقوق سال آینده بازنشستگان صنعت فولاد خبر داد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی از رفع مشکل حقوق و عیدی امسال و حقوق سال آینده بازنشستگان صنعت فولاد خبر داد.
به گزارش تسنیم ، حمیدرضا فولادگر با اشاره به آخرین وضعیت حقوق و عیدی بازنشستگان صنعت فولاد اظهار داشت: با تصویب بخش هزینه‌ای احکام بودجه در بند ج تبصره 10 و پیشنهاد مطرح شده توسط نمایندگان استان اصفهان و برخی دیگر از استان‌های مرتبط با بازنشستگان صنعت فولاد و معادن وابسته ، مبلغ ردیف مربوط به صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد از 2500 به 3100 میلیارد تومان افزایش یافت.
وی افزود: با توجه به این موضوع، سال آینده در صورت اجرای آن توسط دولت، مشکلی در خصوص پرداخت حقوق این عزیزان پیش نخواهد آمد.
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برای ماه‌های بهمن و اسفند و عیدی 96 پیگیر اجرای دستور رئیس جمهور به رئیس سازمان برنامه و بودجه، در هامش نامه روسای کمیسیون‌های مرتبط به او هستیم و نامه‌های دیگری نیز به مسئولان در این زمینه ارسال شده و در صحن علنی نیز در حال گفت‌گو و پیگیری هستیم.
رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بر اساس آخرین خبر 500 میلیارد تومان از طریق وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی پس از مکاتبات و پیگیری‌های فوق و پیگیری مسئولان صندوق و کانون، اختصاص یافته است که امیدواریم حقوق ماه‌های بهمن و اسفند و عیدی سال 96 پرداخت شود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار