استعداد در اصفهان بیداد می‌کند

سرمربی تیم فوتبال امید ذوب‌آهن گفت: جوانان با استعداد زیادی در فوتبال اصفهان هستند که باید به آن‌ها میدان داد و در تیم‌های بزرگسالان از این بازیکنان استفاده کرد.

سرمربی تیم فوتبال امید ذوب‌آهن گفت: جوانان با استعداد زیادی در فوتبال اصفهان هستند که باید به آن‌ها میدان داد و در تیم‌های بزرگسالان از این بازیکنان استفاده کرد.

حسن حاج رسولیها در گفت و با گو ایمنا در مورد مسجل شدن قهرمانی تیمش در لیگ برتر فوتبال امید، اظهار کرد: از زمانی که کار خود را با تیم امید ذوب‌آهن آغاز کردم، هدفم قرار گرفتن در بین سه تیم نخست ایران بودف اما باشگاه ذوب‌آهن به من اجازه داده بود که اگر مقامی هم کسب نکردیم، بتوانیم از استعدادهای خوب و بازیکنانی که آینده‌دار هستند و می‌توانند آینده خوبی برای فوتبال باشگاه ذوب‌آهن رقم بزند، استفاده کنم.

وی ادامه داد: خوشبختانه ۳۵ بازیکن در لیگ امسال بازی کردند. تعداد بازیکنان غیربومی تیم امید ذوب‌آهن انگشت ‌شمار است و در مجموع ۹۰ تا ۹۵ درصد از بازیکنان ما بومی هستند که تعداد زیادی از آن‌ها گمنام بوده و کسی شناختی از آن‌ها ندارد و تعداد دیگر نیز از آکادمی فوتبال ذوب‌آهن جذب تیم شدند.

حاج‌رسولیها افزود: ۲۷ بازیکن در لیست تیم امید بود که همه آن‌ها در بازی‌ها حضور داشتند. همچنین هفت بازیکن از تیم جوانان که رده سنی آن‌ها دو، سه سال کمتر از بازیکنان تیم امید است هم به بازی گرفتیم که استعدادهای بسیار خوبی هستند و در آینده در فوتبال اصفهان و ایران حرف‌های زیادی برای گفتن دارند.

سرمربی تیم فوتبال امید ذوب‌آهن گفت: باشگاه ذوب‌آهن از دیرباز به دنبال این بوده است که به جوانان میدان دهد و از آن‌ها استفاده کند. ذوب‌آهن تیمی بین‌المللی و بزرگ است و شاید نتوان از این بازیکنان به صورت مستمر استفاده کرد.

وی دیدگاه باشگاه ذوب‌آهن را سرمایه‌گذاری روی بازیکنان جوان و به‌کارگیری آن‌ها برشمرد و خاطرنشان کرد: در حال حاضر بین هشت تا ۱۰ نفر از بازیکنان ما به صورت متناوب با تیم بزرگسالان تمرین می‌کنند. هیأت مدیره باشگاه به دنبال جذب بازیکن جوان به تیم بزرگسالان است. قلعه‌نویی سرمربی تیم بزرگسالان ذوب‌آهن هم نسبت به جوانان دیدگاه خاص و ویژه‌ای دارد.

حاج‌رسولیها تصریح کرد: قهرمانی ما باعث می‌شود مدیران، مربیان و مسئولان دیدگاه ویژه‌ای به جوانان داشته باشند و بیشتر از سال‌های گذشته جوانان را به بازی بگیرند و به آن‌ها میدان دهند.

استعداد در اصفهان بیداد می‌کند

سرمربی تیم فوتبال امید ذوب‌آهن در مورد وضعیت فوتبال پایه در اصفهان، اضافه کرد: استعداد در اصفهان بیداد می‌کند. از دیرباز تیم‌های پایه باشگاه‌های سپاهان و ذوب‌آهن جزء ارکان اصلی لیگ برتر رده‌های پایه بوده‌اند و سرمایه‌های بزرگی در این تیم‌ها دارند. ضمن اینکه مربیان بزرگ و زحمت‌کش و کاربلد هدایت این تیم‌ها را برعهده دارند و امیدوارم همان‌طور که بازیکنان تیم‌ها دیده می‌شوند، مربیان آن‌ها هم دیده شوند و فدراسیون فوتبال به این مربیان بها دهد، در تیم‌های ملی از آن‌ها استفاده شود و به رده‌های بالاتر بروند.

وی در مورد لیگ برتر امید گفت: بازی‌ها خوب و منظم بود. از برگزارکنندگان این لیگ و از عبدی که مسابقات رده‌های پایه را برنامه‌ریزی می‌کند تشکر می‌کنم. بازیکنان پایه و به خصوص بازیکنان امید که از نظر سنی فاصله زیادی با بازیکنان بزرگسالان ندارند و باید از نظر سخت‌افزاری و نرم‌افزاری امکانات در اختیارشان بگذارند و بیشتر از گذشته دیده شوند و صدا و سیما و رسانه‌ها نیز برای تیم‌های پایه برنامه‌ریزی داشته باشند تا در برنامه‌های تلویزیونی مانند ۹۰، برنامه لیگ یک، شب‌های فوتبالی و ... حضور داشته باشند تا این جوانان باانگیزه بیشتر دیده شوند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار