ابراهیم زاده: هدف از دیدارهای تدارکاتی امکان استفاده از بازیکنان مصدوم است

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: هدف کادر فنی در دیدارهای تدارکاتی این است که بازیکنان مصدوم به شرایط بازی برسند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: هدف کادر فنی در دیدارهای تدارکاتی این است که بازیکنان مصدوم به شرایط بازی برسند.
به گزارش تسنیم، منصور ابراهیم‌زاده عصر امروز پس از دیدار تدارکاتی تیمش برابر پارس جنوبی جم و شکست تیمش برابر این تیم اظهار داشت: برخی بازیکنان تیم همچون حسن‌زاده و علیمحمدی مصدوم هستند که باید آن‌ها را به شرایط بازی برسانیم، که در دیدارهای تدارکاتی امکان استفاده از این بازیکنان بیشتر است.
وی افزود: 4 جلسه تمرین پرفشار را پشت سر گذاشته‌ایم و پس از آن برابر پارس جنوبی بازی کردیم، در این دیدار 2 نیمه متفاوت داشتیم که از همه بازیکنان استفاده کردیم، به همین دلیل وجود اشتباهات طبیعی است.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان خاطرنشان کرد: هدف ما در دیدار برابر پارس جنوبی این بود که تعدادی از بازیکنان را در پست‌های مختلف تست کنیم، اگر بازیکنان بیشتر دقت کنند می‌توانیم تغییراتی داشته باشیم.
وی درباره مصدومیت برخی بازیکنان سپاهان تصریح کرد: علیمحمدی به تازگی تمرینات مجدد خود را آغاز کرده و سیاوش یزدانی نیز پس از عمل بینی یک هفته دوندگی نداشته، سعی کادر فنی این است که تا پس از عید نوروز همه بازیکنان را در اختیار داشته باشیم.
ابراهیم‌زاده بیان کرد: البته نویدکیا به تازگی عمل کرده و برای کشیدن بخیه خود به تهران رفته است، دیگر بازیکنان مصدوم تا پس از تعطیلات عید به شرایط بازی بازمی‌گردند.
وی درباره ادامه اردوی سپاهان در تعطیلات گفت: پنجشنبه دیدار تدارکاتی را برابر یکی از تیم‌های اصفهان انجام می‌دهیم و پس از آن به تهران می‌رویم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار