کاشان شهر بدون حادثه شب چهارشنبه سوری شد

کاشان بامشارکت قابل تقدیر شهروندان بدون حادثه شب چهارشنبه آخر سال را سپری کرد

کاشان بامشارکت قابل تقدیر شهروندان بدون حادثه شب چهارشنبه آخر سال را سپری کرد

به گزارش اصفهان امروز ،مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت:این سازمان امسال با برنامه ریزی های ویژه و آماده باش کامل با استقرار ۲۵ تیم عملیاتی آماده ارائه خدمات ایمنی و امدادرسانی در حوادث چهارشنبه آخر سال بوده تا به خوبی و به موقع بتواند به یاری شهروندان در حوادث احتمالی بشتابد.

محمدمسعودچایچی با اشاره به آماده باش تیم های عملیاتی این سازمان در شب چهار شنبه آخر سال اظهار داشت: خوشبختانه تعداد فقط چهار ماموریت انجام گرفته آتش نشانان در این شب ،حاکی از بدون حادثه بودن این شهر بوده است.

چایچی با تاکید براین که حضور والدین در کنار فرزندانشان در کاهش حوادث شب چهارشنبه پایان سال نقش موثری داشت، افزود: بر اساس گزارش های اعلام شده از حوادث این شب فقط۴ مورد آتش سوزی ، ناشی از آتش سوزی باغ، درخت ، ضایعات و لا ستیک بوده است و گزارش مصدومیتی در عملیاتهای انجام گرفته آتش نشانان،گزارش نگردیده است.

وی نقش به سزای فرهنگ سازی و اطلاع رسانی این سازمان ،در راستای ترویج فرهنگ ایمنی شهروندان را از انجام برنامه های مهم قلمداد کرد وگفت: برگزاری دوره های آموزش و پیشگیری از حوادث وسوانح و نحوه مقابله با آنها در مدارس ،مساجد، چاپ و توزیع پوسترهای آموزشی و ویژه چهارشنبه سوری ، نصب تابلوهای هشداردهنده نکات ایمنی در معابر سطح شهر و درج نکات و هشدارهای ایمنی در جراید و سایت های خبری و استفاده مناسب از فضای مجازی،ارسال پیامک به شهروندان از عوامل کاهش حوادث امسال بوده است.

ایشان خاطرنشان کرد: در مجموع می توان اینطور ارزیابی کرد که امسال، شب چهارشنبه آخرسال را با همکاری شهروندان در کنار نیروهای امدادی و انتظامی به خوبی و بدون حوادث پشت سر گذاشتیم که بسیار حائز اهمیت است و از مشارکت قابل تحسین شهروندان در این زمینه تشکر می کنیم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار