مربي و دوندگان اصفهاني در تيم ملي دو و ميداني نوجوانان

سازمان تيم‌هاي ملي فدراسيون دو و ميداني، اسامي نفرات اعزامي به مسابقات قهرماني نوجوانان آسيا را اعلام كرد وكه 2 دو و ميداني‌كار به همراه یک مربي اصفهاني در اين ليست قرار دارند.

مربي و دوندگان اصفهاني در تيم ملي دو و ميداني نوجوانان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سازمان تیم‌های ملی فدراسیون دو و میدانی، اسامی نفرات اعزامی به مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا را اعلام کرد.

بر اساس اعلام فدراسیون، امیر‌حسین درویشی و ریحانه مبینی دو و میدانی‌کارانی هستند که از اصفهان به مسابقات قهرمانی آسیا می‌روند، هم‌چنین حسن بادپی به عنوان مربی در ایم مسابقات حضور خواهد داشت.

مسابقات دو و میدانی قهرمانی نوجوانان آسیا از 30 اردیبهشت‌ماه تا 2 خرداد‌ماه در شهر بانکوک تایلند برگزاری می‌شود و تیم ملی با 21 دو و میدانی‌کار به عنوان یکی از بزرگترین کاروان‌های تاریخ دو و میدانی ایران به شمار می‌رود.

به گزارش فارس، اسامی سایر نفرات اعزامی به شرح زیر است:

علی سلامتیان(قم)، علی سلیمانی، تکتم دستاربندان و بهاره جهان‌تیغ(خراسان رضوی)، محمدرضا دهقانی(زنجان)، محمد حاصلی، سیدامیر زمان‌پور، آرمین شاه‌ملکی و مریم خوش‌نیت(همدان)، امیرحسین رحمانی (قزوین)، رضا کفایتی، ریحانه آرانی، نگین بیگمی، مریم محبی، کیمیا پور‌خلخال و دانیال صفی(چهارمحال و بختیاری)، پردیس عبدالمحمدی(تهران)، حمید‌رضا کیا(گلستان)، علی‌رضا نوری( فارس).

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار