بهره‌برداری از فاز اول جاده شهرضا به اصفهان در خرداد ماه

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با اشاره به پروژه 6 خطه کردن جاده شهرضا به اصفهان، گفت: تا 15 خرداد ماه عملیات آسفالت باندهای جدید مسیر شهرضا-اصفهان انجام شده و آماده بهره‌برداری خواهد بود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با اشاره به پروژه 6 خطه کردن جاده شهرضا به اصفهان، گفت: تا 15 خرداد ماه عملیات آسفالت باندهای جدید مسیر شهرضا-اصفهان انجام شده و آماده بهره‌برداری خواهد بود.

به گزارش فارس، حجت‌اله غلامی عصر امروز در جلسه بررسی مشکلات تکمیل پروژه‌های راهسازی شهرضا با اشاره به کمبود اعتبارات، اظهار کرد: اگر منابع مالی و اعتبارات بر اساس مصوبات ابلاغی تخصیص داده شود، پروژه‌های راهسازی این وزارتخانه بسیار زودتر از پروژه‌های ساختمان‌سازی انجام می‌شود.

وی با اشاره به پروژه 6 خطه کردن جاده شهرضا به اصفهان، افزود: مهلتی 10 روزه برای انجام آزمایشات فنی 10 کیلومتر از مسیر شهرضا-اصفهان در نظر گرفته شده و پس از آن، عملیات آسفالت این مسیر آغاز می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان این‌که تا 15 خردادماه عملیات آسفالت باندهای جدید مسیر شهرضا-اصفهان انجام شده و آماده بهره‌برداری خواهد بود، گفت: با تلاش نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی پیگیر جذب اعتباری بالغ بر 15 میلیارد تومان از وزارت راه و شهرسازی هستیم تا باقیمانده این مسیر نیز به طول 10 کیلومتر، در سال 97 به اتمام برسد.

وی با اشاره به جاده شهرضا به مبارکه، بیان داشت: عملیات احداث باند دوم مسیر شهرضا-مبارکه یکی از مهم‌ترین پروژه‌های راهسازی استان است، زیرا این مسیر روزانه محل تردد شمار بسیاری از خودروها و اتوبوس‌های کارکنان مجتمع فولاد است و تاکنون حوادث زیادی نیز در این جاده اتفاق افتاده است.

غلامی با اشاره به این‌که دو هزار و 800 متر از این مسیر آماده قیرپاشی و آسفالت بوده و عملیات زیرسازی 12 کیلومتر باقیمانده آن نیز انجام شده است، بیان داشت: عملیات زیرسازی محور شهرضا-مبارکه تا پایان خردادماه و عملیات آسفالت آن نیز بلافاصله انجام می‌شود و تا پایان تیرماه آماده بهره‌برداری است.

وی با اشاره به راه‌های روستایی شهرستان شهرضا، خاطرنشان کرد: مسیرهای امامزاده علی اکبر به اصفهان، یحیی‌آباد به کهرویه و اتصال روستای قصرچم به شهر گلشن به عنوان اولویت‌های اجرایی وزارت راه و شهرسازی در شهرضا برای سال 97 در نظر گرفته می‌شود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار