حاجی دلیگانی: وزیر نیرو هنوز از خواب بیدار نشده است

نماینده مردم شاهین‌شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی گفت: هنوز به طور جدی اراده لازم برای حل بحران آب در وزارت نیرو به وجود نیامده است و هنوز وزیر نیرو از خواب بیدار نشده است.

نماینده مردم شاهین‌شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی گفت: هنوز به طور جدی اراده لازم برای حل بحران آب در وزارت نیرو به وجود نیامده است و هنوز وزیر نیرو از خواب بیدار نشده است.

حسینعلی حاجی دلیگانی در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: برای تأمین آب شرب استان اصفهان تا آذر ماه سال 97 به 420 میلیون متر مکعب آب نیاز داریم و این در حالی است که تا آذرماه تنها 300 میلیون متر مکعب آب ذخیره شده است.

* بارندگی‌ها اثر چندانی در سرچشمه‌های زاینده‌رود نداشت

وی با بیان این که بارندگی‌های اخیر اثر قابل توجهی در سرچشمه‌های زاینده‌رود نداشته است، افزود: عده‌ای تأکید داشتند که مشکل کمبود آب شرب نباید رسانه‌ای شود اما من معتقد به شفافیت در این زمینه بودم و این کار را نیز انجام دادم تا مشکل آن‌طور که هست مطرح شود و تصمیم به موقعی برای آن اتخاذ شود.

نماینده مردم شاهین‌شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی گفت: در تذکر کتبی در مجلس شورای اسلامی اعلام کردم که مبادا وزارت نیرو در زمینه بحران آب دست روی دست بگذارد و کار جدی و عملی انجام ندهد و پاسخگو نباشد و مردم را دچار مشکل کند.

* وزیر نیرو هنوز از خواب بیدار نشده است

وی با بیان این که من فقط خطر کمبود آب شرب را گوشزد کردم تا وزارت نیرو وظیفه خود را به موقع انجام دهد، خاطرنشان کرد: کار حل شدنی است و امکان حل مشکل به طور روشن وجود دارد فقط کافی است که در وزارت نیرو اراده‌ای برای این موضوع باشد.

حاجی‌دلیگانی اذعان داشت: هنوز به طور جدی اراده لازم برای حل بحران آب در وزارت نیرو به وجود نیامده است و هنوز وزیر نیرو از خواب بیدار نشده است؛ هنوز این احساسی که ما نسبت به آب داریم و براساس واقعیات شکل گرفته در آقای اردکانیان به وجود نیامده است.

* ادامه تجمعات به صلاح کشور نیست

وی با اشاره تجمعات کشاورزان در استان اصفهان تصریح کرد: این اعتراضات تا حدی که پیام کشاورزان را به مسؤولان برساند، اقدام به‌جایی بود اما از حالا به بعد با توجه به فراهم شدن زمینه‌های سوءاستفاده برای عناصر معاند و نفاق که باعث می‌شود به مقاصد خائنانه خود در جهت خلاف منافع ملت دست یابند، لازم است که مردم خط خود را از عناصر معاند جدا کنند چراکه آنچه باید می‌گفتند را گفتند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی یادآور شد: آنچه که مسؤولان باید در خصوص مشکل حق‌آبه‌داران و کشاورزان می‌فهمیدند هم فهمیدند و ادامه اعتراضات به نحوی که در منطقه خوراسگان اصفهان اتفاق می‌افتد، به صلاح کشور، استان و مردم شهیدپرور و ایثارگر انقلابی نیست و نباید گذاشت که عده‌ای به نام خوراسگان بستر سوءاستفاده دشمن را فراهم کنند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار