انهدام باند سارقان میلیاردی منازل در شاهین شهر

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از دستگیری 2 سارق حرفه ای منازل و کشف مقدار 2 میلیارد و 500 میلیون ریال اموال مسرقه خبر داد.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از دستگیری 2 سارق حرفه ای منازل و کشف مقدار 2 میلیارد و 500 میلیون ریال اموال مسرقه خبر داد.
سرهنگ رجبعلی مختاری فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع چندین مورد سرقت از منازل در شاهین شهر، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.
وی افزود: ماموران پس از انجام یک سری کارهای تخصصی موفق شدند یک سارق حرفه ای را شناسایی و پس از هماهنگی با مقامات محترم قضایی دستگیر کنند.
این مقام انتظامی بیان داشت: فرد دستگیر شده به سرقت اموال منازل شهروندان با همدستی فردی دیگر اعتراف کرد.
سرهنگ مختاری با اشاره به دستگیری دیگر همدست سارق افزود: در بازرسی از مخفیگاه سارقان مقدار 2 میلیارد و 500 میلیون ریال انواع اموال مسرقه شامل طلا، LED، لپ تاپ و ... کشف شد.
سرهنگ مختاری در پایان از تحویل کلیه اموال مسروقه به مالباختگان و معرفی سارقان به مراجع قضایی خبر داد و به منظور پیشگیری از سرقت منزل به کلیه شهروندان به خصوص ساکنان منازل ویلایی توصیه کرد ضمن نصب آیفون های تصویری حافظه دار کلیه راه های نفوذ به منازل خود را با نصب حفاظ استاندارد ایمن سازی کنند و از نگهداری وجوه نقد، طلا و جواهرات مازاد بر نیاز داخل منزل خودداری و آن ها را صندوق امانات بانک ها بسپارند.
ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار