فخرالدینی: بازی با لوکوموتیو سخت‌ترین بازی عمرم بود

مدافع ذوب آهن از صعود تیمش و تقابل با استقلال در مرحله حذفی می‌گوید.

مدافع ذوب آهن از صعود تیمش و تقابل با استقلال در مرحله حذفی می‌گوید.

میلاد فخرالدینی در گفت‌وگو با ایلنا در خصوص بازی با لوکوموتیو اظهار داشت: این بازی واقعاً سخت‌ترین بازی عمر فوتبالی من بود و خیلی بازی سنگنینی بود و تحت فشار بودیم. شرایط جوی هم به سود میزبان بود و همه این مسائل کار را برای ما دشوار کرد ولی بازی خیلی خوبی انجام دادیم و مستحق نتیجه گرفتن وصعود بودیم.

وی در مورد ترکیب دفاعی ذوب‌آهن در ابتدای بازی گفت: اصلاً ترکیب دفاعی نبود و هدف ما این بود اول به گل برسیم و بعد از آن از گل محافظت کنیم. من و محمد ستاری در شروع بازی هافبک بودیم و فقط 3 دفاع داشتیم ولی بعد از گل تغییر سیستم دادیم.

مدافع ذوب‌آهن در مورد تقابل با استقلال در مرحله حذفی عنوان کرد: دوست نداشتیم این اتفاق بیافتد چون یک تیم ایرانی در این مرحله حذف می‌شود ولی شرایط اینگونه پیش آورد و چاره‌ای نیست. بازی سختی داریم و استقلال تیم بزرگی است و از آماده‌ترین تیم‌های آسیاست ولی ما در لیگ هم آنها را شکست دادیم و بدون شک باز هم می‌توانیم این کار را تکرار کنیم.

فخرالدینی در ادامه گفت: یک بار در مس کرمان چنین اتفاقی را تجربه کردم و در دور حذفی آسیا برابر ذوب‌آهن قرار گرفتیم. آن بازی را ذوب‌آهن برد و امیدوارم این بازی را هم ذوب‌آهن ببرد.

وی در رابطه با حضورش با 4 تیم مختلف در رقابت‌های آسیایی خاطرنشان کرد: این اتفاق جالبی است ولی نمی‌دانستم یک رکورد محسوب می‌شود. متاسفانه در دوران فوتبالم تیم زیادی تغییر دادم که فکر می‌کنم اشتباه کردم و شرایط اینگونه بود. خودم دوست ندارم زیاد تیم تغییر دهم.

مدافع ذوب‌آهن در مورد تقابل با پرسپولیس گفت: بازی حساسی داریم و با توجه به شرایط ما که یک روز دیرتر بازی کردیم و سفر طولانی داشتیم شرایط به سود آنهاست. اینکه می‌گویند پرسپولیس انگیزه ندارد را هم قبول ندارم همانطور که دیدید بازی قبل با پارس جم را هم خیلی جدی و با انگیزه انجام دادند. ما دور رفت شکست سنگینی مقابل آنها داشتیم که البته من آن زمان در ذوب‌آهن نبودم ولی انگیزه‌های انتقامی هم به کمک ما خواهد آمد. ما به دنبال نایب قهرمانی هستیم و امیدوارم به 3 امتیاز این بازی مهم برسیم.

فخرالدینی در مورد شرایطش برای فصل بعد هم عنوان کرد: هنوز تصمیمی برای فصل بعد نگرفتم و تمرکزم روی 2 بازی لیگ و بازی آسیایی است و پس از آن هر چه خدا بخواهد همان می‌شود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار