سقوط جوان دهاقانی از قله شنلی

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان دهاقان گفت: فردی که برای جمع آوری داروهای گیاهی در صخره آستانه بودجان دهاقان سقوط کرده بود با تلاش امدادگران دهاقانی نجات یافت.

داریوش بهرامی رییس جمعیت هلال احمر شهرستان دهاقان،در گفت و گو با ایمنا اظهار کرد: ظهر روز گذشته(جمعه) جوان ۳۵ ساله ای که برای جمع آوری داروهای گیاهی به کوه شندون منطقه آستانه دهاقان، رفته بود، سقوط کرد.

وی با بیان اینکه این جوان بدون تجهیزات صخره نوردی عازم شده بود، گفت: با اطلاع هلال احمر بلافاصله نیروها به محل حادثه اعزام شدند، عملیات امداد رسانی در مدت دو ساعت و با همکاری امدادگران شهرستان و مردم منطقه عملیات نجات انجام گرفت.

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان دهاقان خاطرنشان کرد: مصدوم بلافاصله پس از نجات به بیمارستان حضرت امیرالمومنین(ع) شهرستان شهرضا انتقال یافت و درحال حاضر حال عمومی وی مساعد است.

وی با بیان اینکه منطقه آستانه بدون پوشش آنتن تلفن همراه است، تصریح کرد: به خاطر مشکل در برقراری ارتباطات تیم های امدادرسان نیز با سختی کار مواجه هستند و عملیات امداد و نجات نیز ممکن است با تاخیر صورت پذیرد، البته در این حادثه با اطلاع رسانی و همکاری عشایر منطقه امدادرسانی به نحو احسن صورت پذیرفت. منطقه آستانه دهاقان در غرب شهرستان واقع شده و دارای مناطق کوهستانی فراوان است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار