کامران: باید کار را به دست مردم سپرد

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: هرگاه اصولگراها آمدند دوستانشان را آوردند و هرگاه اصلاح طلب ها آمدند آنها نیز دوستان خودشان را آوردند باید کار را به دست مردم سپرد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: هرگاه اصولگراها آمدند دوستانشان را آوردند و هرگاه اصلاح طلب ها آمدند آنها نیز دوستان خودشان را آوردند باید کار را به دست مردم سپرد.
به گزارش ایسنا، حسن کامران در بیست و سومین نکوداشت روز صنعت و معدن اظهار کرد: باید طرح آمایش سرزمینی را اجرا کنیم اگر در گذشته این کار را انجام می دادیم صاحبان قدرت زوری نمی گفتند فلان جا حتما باید کارخانه زده شود.
وی با ابراز این عقیده که سه قوه باید منحل شود و مردم کارها را انجام دهند، ادامه داد: هرگاه اصولگراها آمدند دوستانشان را آوردند و هرگاه اصلاح طلب ها آمدند آنها نیز دوستان خودشان را آوردند. زمانی هم که صنفی تشکیل می شود مدام زنگ می زنند و می گویند به چه کسی رای بدهید، آخر به شما چه ربطی دارد که مردم به چه کسی رای می دهند؟ حتی در بین روسای فدراسیون می بینیم که کسی که ریاست فدراسیونی را به عهده دارد خودش آن ورزش را اصلا انجام نداده است.
نماینده مردم اصفهان در مجلس با بیان اینکه در این کشور وزیر اقتصاد یک سازی می زند و بانک ساز دیگر، افزود: متاسفانه وجود سودهای کلان مشکلاتی را برای تولید ایجاد کرده است. متاسفانه امروز 420 هزار کارآفرین را از دست داده ایم.
وی ادامه داد: در مناطق محروم زمین هایی را به رایگان اختصاص دهید تا بتوانند افراد در آن کار کنند در چنین شرایطی باید با وحدت کشور را اداره کرد و هر کسی هر دانشی دارد به کار ببندد تا از این شرایط عبور کنیم.
کامران با بیان اینکه مرده شور اظهارنامه مالیاتی پر می کند، اما عده ای هستند که در مناطق آزاد اظهار نامه مالیاتی پر نمی کنند، ادامه داد: از سال 71 محصولات را پردازش می کنند و کارخانه هایشان 20 سال است که مالیاتی پرداخت نمی کنند.
رییس اتاق بازرگانی استان اصفهان نیز در این مراسم با تاکید بر اینکه مجلس باید تکلیف ارزش افزوده را روشن کند، اظهار کرد: در ارتباط با وزارت کار و تامین اجتماعی دچار مشکل هستیم، متاسفانه دختر جوانی که توانسته واحد تولیدی راه بیاندازد چندین کانتینر مواد اولیه اش چهار ماه است که در گمرک معطل مانده است.
عبدالوهاب سهل آبادی با بیان اینکه جان مان به لب رسیده است، افزود: تامین اجتماعی دفترچه کارگرانی که پول شان پرداخت نشده را تمدید نمی کند برخی مسایل در استان قابل حل نیست و باید در مجلس به آن پرداخته شود.
وی ادامه داد: بخش خصوصی باید به کمک بیاید و اعتقاد دارم که مجموعه سنگ می تواند جایگزین نفت شود و باید در این شرایط، فکری برای صادرات بکنیم.
سهل آبادی افزود: فساد وقتی به گوش ما می رسد ما را خسته می کند، این نقدینگی نمی تواند این همه ارز و طلا را خریده باشد. بسیاری از اینها را شرکت های دولتی و بانک ها خریده اند، اما باز هم در این مقطع حساس ایستاده ایم و همه توان خود را به کار می گیریم. کارگران گناه دارند که هر روز باید اخبار تازه تری را از رسانه ها بشنوند.
وی با اشاره به ایجاد کلینک برای رفع مشکلات واحدهای صنعتی، گفت: شرایط صبوری را می طلبد و اگر کوچکترین کوتاهی کنیم مثل این است که در سنگر اسلحه روی سر خود بگذاریم. ما می دانیم فرارهای مالیاتی در استان و کشور بیداد می کند نیاز به امنیت کاری داریم بنده در این جنگ اقتصادی اولین جانباز هستم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار