اعمال بیمه تکمیلی ۹۰۰ هزار راننده کامیون

معاون وزیر راه و شهر سازی در اصفهان: بیمه تکمیلی ۹۰۰ هزار راننده کامیون و خانواده هایشان از اول مرداد اعمال می‌شود.

معاون وزیر راه و شهر سازی در اصفهان: بیمه تکمیلی ۹۰۰ هزار راننده کامیون و خانواده هایشان از اول مرداد اعمال می‌شود.
به گزارش صدا وسیما ؛معاون وزیر راه و شهر سازی در اصفهان با بیان اینکه موضوع قرار گرفتن رانندگان در ردیف مشاغل سخت و زیان آور در مجلس در حال پیگیری است گفت: از اول مرداد امسال 900 هزار راننده و خانواده هایشان بیمه تکمیلی می شوند که منابع مالی آن را شرکت های صدور بارنامه تامین کرده اند.
حسن نیا با بیان اینکه در اولین قدم افزایش 20 درصدی کرایه ها در 45 روز گذشته انجام شده افزود: با نظارت بر شفاف سازی شرکت ها تا کنون به شکایت از 370 شرکت صدور بارنامه رسیدگی شده و 65 شرکت تعطیل شده اند.
وی با اشاره به اینکه سامانه تلفنی 141 برای پاسخگویی به شکایات رانندگان راه اندازی شده افزود: از نیمه خرداد تاکنون 12 هزا رو 400 شکایت به این سامانه ارسال شده که بیشتر این شکایات مربوط به استانهای هرمزگان، تهران، اصفهان و خرسان رضوی بوده است.
حسن نیا در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه توزیع لاستیک داخلی و خارجی از دیروز در استانهای هرمزگان، خوزستان، اصفهان، فارس و مراکز استانهای بزرگ در دستور کار قرار گرفته گفت: بر اساس کارت هوشمند و پیمایش خودروها، لاستیک ها با قیمت مصوب در اختیار رانندگان قرار می گیرد.
وی گفت: درخواست تعیین قیمت حمل بار بر اساس تن - کیلومتر ، شفاف سازی کرایه حمل بار بین صاحب شرکت و راننده ،توزیع عادلانه لاستیک، بیمه تامین اجتماعی و بیمه تکمیلی از مهمترین خواسته های رانندگان وسایل نقلیه سنگین است که در چند روز گذشته از مسوولان خواستار رسیدگی به مشکلاتشان شده بودند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار