امید حاجیلی و اجرای موسیقی زنده در اصفهان

اجرای موسیقی زنده توسط امید حاجیلی سوم خرداد ماه در تالار رودکی اصفهان برگزار می شود.

امید حاجیلی و اجرای موسیقی زنده در اصفهان


به گزارش ایمنا، امید حاجیلی، خواننده و نوازندۀ ایرانی است که نوازندگی پیانو را از سن ۹ سالگی آغاز کرده و بعد از آموزش ویولن، با سازهایی مانند ترومپت، پرکاشن و درام نیز کار کرده است. حاجیلی، مدرک کارشناسی ارشد موسیقی از دانشگاه هنر تهران را دارد و استادِ اسبقِ دانشکده موسیقی صداوسیما و استاد حال حاضر دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد است.
وی که نوازندهٔ حرفه‌ای ساز ترومپت است، سابقه ده سال نوازندگی در ارکستر سمفونیک تهران، ارکستر فیلارمونیک تهران، ارکستر سمفونیکِ صدا و سیما و ... را داشته و با خوانندگانی مثل: علیرضا عصار، سیروان خسروی، محسن چاوشی، علی لهراسبی، خشایار اعتمادی، حامی، نیما مسیحا، امیر انوش، شاهکار بینش پژوه، محمد زارع، جمشید عزیزخانی و ... همکاری داشته است.
حاجیلی رهبر ارکسترِ چند گروهِ پاپ از جمله گروه ناصر عبداللهی و رضا صادقی بوده است و اکنون یکی از اعضای اصلی گروه «دارکوب» است.
وی اولین آلبوم خود را با خوانندگی، آهنگسازی و تنظیمِ خودش، با نام «الگرو» که میکسی از چندین سبک موسیقی با گرایش به سمت موسیقی آمریکای جنوبی است در سال ۱۳۸۷ منتشر کرد. از این خواننده آلبوم دیگری با نام «حاجیلیتو» نیز منتشر شده است.

گفتنی است، امید حاجیلی ۱۸ فروردین ماه نیز کنسرتی را در اصفهان برگزار کرده بود.
علاقمندان برای شرکت در کنسرت این خواننده که برای دومین بار توسط شرکت نغمه سرای پارسیان در اصفهان اجرا می شود، می توانند با تهیۀ بلیط از سایت پارسی کنسرت، سوم خرداد ماه در دو سانس ۱۷:۳۰ و ۲۰:۳۰، به تالار رودکی مراجعه کنند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار