پیوند ناگسستنی اصفهان با جشنواره فیلم کودک و نوجوان

کارگردان، بازیگر و عروسک گردان سینمای کشور گفت: امیدوارم ازین پس نام جشنواره فیلم کودک و نوجوان با اصفهان پیوند خورده تا بتوانیم همه ساله با پرواز پروانه های جشنواره در این شهر زیبا و تاریخی حضور داشته باشیم.

پیوند ناگسستنی اصفهان با جشنواره فیلم کودک و نوجوان

به گزارش ایمنا ، مرضیه برومند در حاشیه رونمایی از پوستر سی امین جشنواره بین المللی کودکان و نوجوانان اصفهان اظهار کرد: عالم کودکی عالم صفا، صمیمیت و راستگویی است و در صورتی که احساس و روح کودکی بر جهان حاکم شود به طور حتم شاهد دنیای زیباتری هستیم.

وی با بیان اینکه باید در حوزه های مختلف سرمایه گذاری بیشتری روی کودکان انجام دهیم، تصریح کرد: کودکان نیاز به آگاهی، نشاط و آموزش با لحن صحیح دارند.

این کارگردان مطرح سینمای کودک کشور ادامه داد: در سال های گذشته به ویژه در سال های سخت جنگ به دلیل وجود ترس و وحشتی که بر همه جا حاکم بود هنرمندان با ایمان بیشتر و نیت پاکتری کار می کردند و امیدوارم فرهنگ کار همان سال ها بار دیگر بر سینمای ایران حاکم شود.

وی اضافه کرد: تمام بچه های دهه شصت که از کارهای من خاطره دارند به من می گویند ما وحشت و اضطراب جنگ را با دیدن برنامه های ساخت همان سال ها مانند خونه مادربزرگه فراموش می کردیم و اینکه می بینم کودکان آن سال ها با کارهای من خاطره دارند به این موضوع افتخار می کنم.

برومند با تشکر از مدیریت شهری اصفهان بابت فراهم کردن مقدمات سی امین جشنواره فیلم کودک و نوجوان، ادامه داد: اعضای محترم شورای اسلامی شهر و شهردار اصفهان که شهرداری بسیار جوان است به این اتفاق کمک کردند. امیدوارم در حوزه فرهنگ تصمیم گیری ها سریعتر و منطقی تر گرفته شود تا شهری که قدمت برگزاری این جشنواره را دارد دیگر دچار اینگونه وقفه ها در برپایی این جشنواره نشود.

وی افزود: امیدوارم ازین پس نام جشنواره فیلم کودک و نوجوان با اصفهان پیوند خورده تا بتوانیم همه ساله با پرواز پروانه های جشنواره در این شهر زیبا و تاریخی حضور داشته باشیم.

کارگردان، بازیگر و عروسک گردان سینمای کشور با بیان اینکه اصفهان ظرفیت برگزاری این جشنواره را دارد، گفت: اصفهان به دلیل دارا بودن هتل های مناسب، رستوران ها و سالن های نمایش خوب قابلیت برگزاری جشنواره را به نحو بسیار مطلوب دارد./

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار