همایش نقش تغذیه در نشاط و شادابی دانش آموزان برگزار می شود

همایش نقش تغذیه در نشاط و شادابی دانش آموزان به همت سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان و با همکاری سازمان آموزش و پرورش استان روز جمعه پنجم خردادماه در محل بازار گیاهان دارویی اصفهان برگزار می شود.

همایش نقش تغذیه در نشاط و شادابی دانش آموزان برگزار می شود

به گزارش ایمنا ، از آنجایی که نشاط، تحرک، پویایی، شادابی از ویژگی های دانش آموزان است و موافق طبع و مقتضیات فطری آنهاست، خمودگی، سستی، انزوا، بی تحرکی، غمناکی، پژمردگی، آفت بزرگ و مانع عظیم رشد و شکوفایی و خلاقیت و کارآمدی نسل جوان می باشد. همچنین یادگیری و ساماندهی رفتار نوجوان در گرو نشاط و شادابی و هیجانات مثبت اوست.

از طرف دیگر به دلیل وجود رابطه مستقیم و غیر مستقیم بین تغذیه دانش آموزان و میزان سلامت روح و روان آنها، دانستن اطلاعات مکفی در این زمینه برای والدین، معلمان و مربیان بسیار حائز اهمیت می باشد. از نظر متخصصان برای رسیدن به جسمی سالم و آرام نیاز به روانی سالم است و روان سالم نیز بدون جسم سالم میسر نیست و جسم هم بدون تغذیه نمی تواند سالم باشد. همچنین با تغذیه سالم می توان به روانی سالم هم دست یافت. در نتیجه سلامت جسمی و روانی انسان به میزان قابل توجهی به نوع تغذیه و کیفیت مواد غذایی مرتبط است.

در این خصوص بازار گیاهان دارویی (سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان) با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان اقدام به برگزاری همایش نقش تغذیه در نشاط و شادابی دانش آموزان با سخنرانی دکتر حسین خییراندیش، محقق برجسته طب سنتیکرده است.

این همایش جمعه پنجم خردادماه ساعت 10 صبح در محل بازار گیاهان دارویی واقع در خیابان لاله برگزار می شود.


ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار