اصفهانی‌ها روی سکوی سومی مسابقات بین‌المللی آفرود

مسابقات بین‌المللی آفرود قزوین با شرکت ۱۰ استان برتر کشور و رانندگانی از کشورهای ترکیه، آذربایجان و ارمنستان برگزار شد. در این رقابت‌ها تیم اصفهان توانست با منصور فیض در کلاس چهار بر روی سکوی سوم قرار گیرد.

اصفهانی‌ها روی سکوی سومی مسابقات بین‌المللی آفرود

به گزارش خبرگزاری ایمنا به نقل از روابط عمومی هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی استان اصفهان، مسابقات بین‌المللی آفرود قزوین با شرکت ۱۰ استان برتر کشور و رانندگانی از کشورهای ترکیه، آذربایجان و ارمنستان برگزار شد.

در این رقابت‌ها تیم اصفهان توانست با منصور فیض در کلاس چهار بر روی سکوی سوم قرار گیرد.

در پیست آزادی تهران نیز قهرمانان اصفهانی باز هم پیشتاز مسابقات درگ بودند. در این مسابقات مقام اولی در کلاس NA توسط علیرضا امام قلی‌پور و مقام دوم در کلاس ۲۰۶ هزار و ۶۰۰ سی سی نمایندگان اصفهان در این رقابت‌ها به دست آمد.

هم‌زمان با برگزاری مسابقات بین‌المللی آفرود و رقابت‌های کشوری درگ، مسابقات استانی اسلالوم در پیست نقش جهان اصفهان نیز قهرمانان این استان را به چالش کشید و در آخر تیم‌های اصفهان مقام‌های اول تا سوم را ازآن خود کردند.

همچنین کلاسیک‌سواران اصفهان با خودروهای خود همایشی در شهر شاهین شهر اصفهان برپا کردند.

در پایان روز جمعه پنجم خردادماه نیز شرکت‌کنندگان رالی استقامت موتورهای سنگین (بالای ۲۵۰ سی سی) که با ۳۰ موتورسوار برگزار شده بود به مناسبت روز آزادسازی مسافت ۲۵۰ کیلومتری خرمشهر تا نیاسر را به سمت اصفهان پیمودند.


ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار