سالک: پای استعفای خود ایستاده‌ایم

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: استعفای نمایندگان اصفهان نمایشی نیست و ما با این استعفا تامین بودجه برای سامانه دوم آب آشامیدنی اصفهان را خواستاریم.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: استعفای نمایندگان اصفهان نمایشی نیست و ما با این استعفا تامین بودجه برای سامانه دوم آب آشامیدنی اصفهان را خواستاریم.
احمد سالک در گفت و گو با مهر با اشاره به پایبندی نمایندگان استان اصفهان به استعفای دسته جمعی خود اظهار داشت: استعفای نمایندگان استان اصفهان به چند دلیل است که اولین آنها عدم اجرای مصوبات شواری عالی آب است.
وی با بیان اینکه وعده های رئیس جمهور برای تامین آب زاینده رود و عمل نکردن به آنها دومین دلیلی است که نمایندگان را مصر بر استعفا کرد، ادامه داد: نوبخت و رئیس برنامه بودجه استان اصفهان ردیف بودجه برای سامانه دوم آب آشامیدنی اصفهان اختصاص ندادند و این دلیلی بود که استعفای ۱۹ نماینده اصفهان را رقم زد.
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه استعفای نمایندگان نمایشی نیست، گفت: امضای نمایندگان بر نامه استعفا امری عادی و نمایشی نیست بلکه همه نمایندگان پای این امضا ایستاده اند.
وی خطاب به محمدباقر نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور و همچنین رئیس سازمان برنامه و بودجه اصفهان گفت: فقط در یک جمله عرض می کنم خوب است که آقایان جایگاه خود را بشناسند، برنامه های خودشان را اجرا کنند و نمایندگان را تخریب نکنند، گویا این آقایان جایگاه نمایندگان را نمی دانند اما ما پای این مسئله ایستاده ایم.
وی افزود: استعفای نمایندگان دفاع از حقوق مردم و حقابه داران اصفهان است و دولت باید تحت تاثیر این استعفا قرار بگیرد و سازمان برنامه و بودجه ردیف بودجه ای را برای سامانه دوم آب آشامیدنی ما اختصاص دهد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار