تماس تلفنی لاریجانی برای صحبت با نمایندگان مستعفی اصفهان

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان گفت: طی تماس تلفنی از سوی هیأت رئیسه مجلس در جلسه‌ای پس از تبادل‌نظر به این نتیجه دست‌یافته‌اند که دلایل استعفای نمایندگان را از نزدیک بشنوند و مقررشده است که رأس ساعت 10 صبح امروزجلسه‌ای با این موضوع در دفتر رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شود.

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان گفت: طی تماس تلفنی از سوی هیأت رئیسه مجلس در جلسه‌ای پس از تبادل‌نظر به این نتیجه دست‌یافته‌اند که دلایل استعفای نمایندگان را از نزدیک بشنوند و مقررشده است که رأس ساعت 10 صبح امروز جلسه‌ای با این موضوع در دفتر رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شود.

حجت‌الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی در گفت‌وگو با فارس، در رابطه با درخواست رئیس مجلس شورای اسلامی در رابطه با جلسه پیرامون دلایل استعفای نمایندگان استان اظهار کرد: امروز نمایندگان مجلس به دلیل اعتراض به این‌که از طرف دولت و به‌ ویژه متولیان موضوع آب هیچ اقدام عملی تاکنون صورت نگرفته بود، به‌جای حضور در مجلس در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان اصفهان حضور پیدا کردند تا دغدغه‌های آنان از نزدیک شنیده شود و آیت‌الله طباطبایی نژاد در جریان کامل امور قرار گیرند.

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان افزود: پس از پایان جلسه در دفتر امام‌جمعه و نماینده ولی‌فقیه در استان مجمع نمایندگان استان ضمن حضور در میان مردم در جلسه‌ای جداگانه بار دیگر بر این موضوع اصرار ورزیدند که اگر تصمیمات مهمی در موضوع آب استان گرفته نشود به‌طورقطع در هیچ‌یک از کمیسیون‌ها و جلسات علنی شرکت نخواهند کرد و بر آن اهتمام ویژه خواهند داشت.

وی ادامه داد: امروز عصر طی تماس تلفنی از سوی هیأت رئیسه مجلس در جلسه‌ای پس از تبادل‌نظر به این نتیجه دست‌یافته‌اند که دلایل استعفای نمایندگان را از نزدیک بشنوند و مقررشده است که رأس ساعت 10 صبح فردا جلسه‌ای با این موضوع در دفتر ریاست مجلس شورای اسلامی برگزار شود.

لارگانی ادامه داد: البته تمامی نمایندگان مجلس استان بر این موضع خود مستحکم هستند که دیگر زمان وعده به پایان رسیده است و باید ندای مظلومیت مردم استان در موضوع آب شنیده شود اما باز به احترام دعوت یک نفر از رؤسای قوا در این جلسه حضور خواهند یافت.

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان تصریح کرد: تاکنون بیش از 25 جلسه در طول سال‌های گذشته از سوی متولیان حوزه آب با نمایندگان استان اصفهان برگزارشده که با تأسف باید گفت هیچ اقدام عملی صورت نگرفته و نگرانی برای آب آشامیدنی برای سال آینده هم به‌شدت وجود دارد که اگر این موضوع مهم حل نشود دیگر قابل‌ اغماض و چشم‌پوشی نخواهد بود و تا حصول نتیجه از استعفای جمع‌گونه خود عقب‌نشینی نخواهند کرد.

وی بیان کرد: باید از همراهی مردم فهیم استان، اقشار مختلف مردم، کشاورزان، تولیدکنندگان، صنعت‌گران، ائمه جمعه و جماعات، نماینده محترم ولی‌فقیه در استان اصفهان، نمایندگان مجلس خبرگان رهبری استان و آیت‌الله مظاهری مرجع عالی‌قدر جهان تشیع تشکر کرد که در طول این 10 روز خادمان خود در مجلس را تنها نگذاشته و از اقدام مهم آنان حمایت کردند تشکر کرد که واقعاً ستودنی و فراموش‌نشدنی است.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: از تمامی مردم بصیر و آگاه استان درخواست داریم که برای حمایت از استعفای نمایندگان استان هیچ‌گونه تجمعی نداشته باشند چراکه این امکان وجود دارد درخواست به‌حق آنان شنیده نشود و دشمنان داخلی و خارجی به دنبال سوءاستفاده از این فضا باشند و اطمینان و باور قلبی داشته باشند که نمایندگان خادم در مجلس تا حصول نتیجه آنان را تنها نخواهند گذاشت .

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار