وزیر اطلاعات: اعطای ۲۵۰۰ گرین کارت به مقامات کذب و نادرست است

وزیر اطلاعات گفت: جریانات و گروه‌های تروریستی با تمام وجود هم به صورت نقدی، کالایی و نیز آموزشی حمایت تمام‌عیار می‌کنند.

وزیر اطلاعات گفت: جریانات و گروه‌های تروریستی با تمام وجود هم به صورت نقدی، کالایی و نیز آموزشی حمایت تمام‌عیار می‌کنند.
به گزارش تسنیم ، حجت‌الاسلام سید محمود علوی، وزیر اطلاعات، در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه، 27 آذر) پارلمان و در جریان طرح سؤال جهانبخش محبی‌نیا، درباره تمهیدات امنیتی وزارت اطلاعات برای رفع اقدامات مخل امنیت، گفت: شرایط امنیتی امروز ما متفاوت با سال‌های گذشته است.
وی افزود: ما با شرایطی مواجه هستیم که سرویس‌های امنیتی کشورهای همسایه و حتی کشورهای دوردست، مستقیم علیه امنیت کشور وارد عمل شدند و از جریانات و گروه‌های تروریستی با تمام وجود به صورت نقدی، کالایی و نیز آموزشی حمایت تمام‌عیار می‌کنند.
وزیر اطلاعات تصریح کرد: اگر قبلا در جنوب‌شرقی، شمال‌غربی و یا جنوب‌غربی کشور، تروریست‌ها با یک پیکان‌وانت و چند اسلحه کلاشینکف وارد می‌شدند، امروز آنها با موتورهای قوی، ماشین‌های شاسی‌بلند، اسلحه تیربار، فشنگ فراوان و توپ‌های ضدهوایی به مرزها تعرض می‌کنند.
علوی ادامه داد: آنها پیش از این آموزش‌های ابتدایی چریکی و نظامی می‌دیدند و الآن علاوه بر آن، آموزش اطلاعاتی هم می‌بینند که چطور ارتباطات تماس، رفت و آمد و قرار خود را از دید منابع اطلاعاتی پنهان کنند.
وی تصریح کرد: سالهایی را پشت سر می‌گذاریم که یکی از حامیان تروریست‌ها، یعنی داعش، دولت خود‌خوانده تشکیل داده بود و تروریست‌ها از مراکز آموزشی مجهز برخوردار بودند. به انبارهای عظیم اسلحه‌های ارتش سوریه و عراق دست پیدا کرده بودند، امروز هم داعش، زمین را از دست داده ولی اسلحه را زمین نگذاشته است.
به گزارش تسنیم، وزیر اطلاعات در پاسخ به سوال کاظم جلالی نماینده تهران مبنی بر این که موضوع اعطای حق شهروندی به مقامات جمهوری اسلامی ایران و فرزندان آنها در پیوست برجام چیست؟ با تاکید بر این که موضوع اعطای 2500 گرین کارت به مقامات کشور صحت ندارد، گفت: وزارت اطلاعات بر روند مذاکرات هسته‌ای چه مذاکرات عمومی و چه خصوصی اشراف داشته است، لذا انتظار می رفت که وقتی کانالی دروغ پرداز و ضد انقلابی مطلبی دروغ را مطرح می‌کنند عزیزان ما در آن نقل آن تامل بیشتری داشته باشند که مشخص شود آن موضوع صحت دارد یا خیر.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار