نرگس محمدی با پدر، مادر، خواهر و برادر ملاقات و ‌با ‌فرزند‌نش تلفنی صحبت کرد‌‌

مدیرکل زندان‌های استان زنجان با اشاره به بازی رسانه‌‌ای جریان‌های ضدنقلاب علیه قوه قضائیه گفت: نرگس محمدی اخیرا با ‌با پدر، مادر، خواهر و برادر ملاقات و ‌با ‌فرزند‌نش ‌‌در خارج ‌آزادانه صحبت کرد‌‌.

محمد جوادی ، اظهار داشت: متاسفانه رسانه‌های معاند همواره به دنبال جریان‌سازی هستند و چندین ماه است که به غلط عنوان می‌کنند که نرگس محمدی در زندان زنجان تحت فشار است و به تازگی هم اعلام کرده‌اند که به کرونا مبتلا شده است.
وی با بیان اینکه نرگس محمدی و سایر زندانیان زنجان در آسایش کامل هستند و هیچ کدام از آن‌ها مبتلا به ویروس کرونا نشده‌اند، تاکید کرد: رسانه‌های خارجی فقط به دنبال انتشار اخبار غطل هستند و می‌خواهند از طریق اخبار کذب و دروغ اطلاعات اشتباهی را در اختیار مردم داخل کشور بگذارند.
مدیرکل زندان‌های استان زنجان تصریح کرد: نرگس محمدی هیچ محدودیتی در ملاقات حضوری و تماس تلفنی ندارد و می‌تواند چه با داخل و چه با خارج از کشور ارتباط تلفنی داشته باشد. این زندانی مطابق روال هر روز مورد معاینه پزشکی قرار می‌گیرد و نه تنها به بیماری "کرونا" مبتلا نشده بلکه از شرایط جسمانی مطلوبی برخوردار است.
وی خاطرنشان کرد: نرگس محمدی در این مدت همواره با پدر، مادر، خواهر و برادر خود ملاقات داشته است و حتی اخیرا هم با یکی از فرزندان خود در خارج از کشور ارتباط تلفنی داشته است و آزادانه صحبت کرده است. البته دقیقا معلوم نیست چرا این زندانی با تماس با فرزندانش خودداری می‌کرد ولی در این مدت همیشه تماس با فرزندان از سوی ما به او پیشنهاد داده می‌شد.
جوادی خاطرنشان کرد: ما چیزی برای پنهان کاری نداریم و همه موارد از طریق رسانه‌های کشور و سایت رسمی قوه قضاییه صادقانه اطلاع‌رسانی می‌شود ولی متاسفانه از طریق ملاقات حضوری که این زندانی با خانواده خود دارد به دروغ برخی موارد را در اختیار آنان قرار می‌دهد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار