دانلود قسمت سی و هشتم سریال دل | دانلود سریال دل قسمت 38

قسمت 38 سریال دل به کارگردانی منوچهر هادی چهارشنبه 19 شهریور در شبکه نمایش خانگی منتشر می شود و از طریق همین صفحه قابل دانلود است.

خلاصه قسمت 37

ناهید هنوز در تلاش و تکاپو با خویشتن است تا بتواند راز هولناک دخترش را محفوظ نگه دارد، اما در این تلاش هر روز از غصه و غم بیش از پیش تحلیل می‌رود. نکیسا که می‌فهمد ناهید از موضوع باخبر است خودش را می‌بازد و ترس وجودش را فرا می‌گیرد، اما آوا همچنان با صلابت، چون گذشته به راهش ادامه می‌دهد و نکیسا را نیز دوباره به راه بر می‌گرداند.

نکیسا نه به آن شکلی که همیشه دلش می‌خواسته است، اما بیشتر از قبل با رستا وقت می‌گذراند. اما رستا در نهایت چیزی که نباید می‌دید را می‌بیند. رستا از شب اتفاقی که برایش افتاده است فقط یک چیز را به خاطر سپرده است و آن چیزی نیست جز علامتی که روی دست فرد متجاوز هک شده بود. علامتی که در دست نکیسا دیده می‌شود.

رستا بعد از دیدن آن علامت تمام لحظات را به مرور حرف‌ها و اتفاقات گذشته می‌پردازد و پازل بلایی که بر سرش آمده است به مرور کامل و کامل‌تر می‌شود. از سویی دیگر سرهنگ هم خودش را به رستا می‌رساند و به صورت خصوصی از مطلع بودن خودش از ماجرا و موضوع فیلم روز عروسی به رستا اطلاع می‌دهد.

آوا، اما به مرحله‌ی آخر نقشه اش رسیده است. حضور در کنار آرش و ابراز عشق همیشگی اش به او. آوا با خبر عقد رستا خودش را به آرش نزدیک می‌کند و بعد از آن همه چیز همان طور که او انتظار دارد پیش می‌رود. آرش آسیب دیده بلافاصله به یاد عاشقی که مدت‌ها مخفیانه به او ابراز علاقه کرده است و او توجهی نکرده است می‌افتد و آوا هم خودش را همان عاشق معرفی می‌کند.

رستا با دیدن خالکوبی نکیسا به گناهکار بودن او پی می‌برد و سرهنگ از زاویه‌ای دیگر به مرور به نکیسا خواهد رسید. آوا هم دقیقا همان طور که برنامه ریزی کرده بود به آرش نزدیک می‌شود و تا رسیدن به او دیگر فاصله‌ای ندارد.


1- لینک دانلود دل 38 با کیفیت 480

2-لینک دانلود دل 38 با کیفیت 720

3- لینک دانلود دل38 با کیفیت 1080

4- لینک دانلود دل 38 با کیفیت 1080 HQ

5- لینک دانلود دل38 با همه کیفیت ها

تیزر سریال دل قسمت 38





ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار