سجادی : نام‌هایی که برای ریاست جمهوری ۱۴۰۰ مطرح هستند، تکلیفشان با خودشان هم معلوم نیست

سخنگوی جبهه پیروان خط امام گفت: نام‌هایی که در رابطه با حضور آن‌ها در انتخابات گمانه‌زنی وجود دارد، به طور قطعی اعلام آمادگی نکردند.

کمال سجادی سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری ، گفت: در حال حاضر فاصله زیادی با انتخابات ریاست جمهوری داریم و نام‌هایی که برای نامزد شدن در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ مطرح می‌شود، تکلیفشان با خودشان هم معلوم نیست.
او ادامه داد: هیچ‌کدام از افرادی که در رابطه با حضور آن‌ها در انتخابات گمانه‌زنی وجود دارد، به طور قطعی اعلام آمادگی نکردند و این نام ها در حد شایعه است.
سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: رئیس جمهور آینده باید ویژگی‌هایی مشخص داشته باشد که بتواند مدیریت امور اجرایی کشور را به نحو احسن انجام دهد تا در این جنگ اقتصادی موفقیت مناسبی را کسب کنیم و جامعه را هدایت کند.
سجادی تصریح کرد: رئیس جمهور آینده ایران باید گفتمان انقلاب اسلامی را به صورت کامل پذیرا باشد، از دانش قابل قبول اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و... اطلاعات کافی داشته و پیشینه دفاعی هم داشته باشد.
او یادآور شد: تا افراد رسما نامزدی خود را مطرح نکنند، نمی‌توان درباره توانایی و ویژگی‌های آن‌ها صحبت کرد، در حال حاضر هم جبهه پیروان خط امام و رهبری به دلیل ویروس کرونا جلسه‌ای برای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ برگزار نکرده است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار