بازتاب حادثه مجلس و حرم امام در رسانه‎های خارجی

خبرگزاری میزان- پایگاه روزنامه اکسپرس انگلیس در خبری فوری ضمن بازتاب حادثه تیراندازی در محوطه مجلس ایران نوشت که لحظاتی پس از حادثه تیراندازی نیروهای امنیتی به سرعت در داخل و بیرون مجلس مستقر شدند و اوضاع را در کنترل خود دارند.

بازتاب حادثه مجلس و حرم امام در رسانه‎های خارجی

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری میزان ، پایگاه اکسپرس انگلیس در خبری فوری ضمن بازتاب حادثه تیراندازی در محوطه مجلس ایران نوشت که لحظاتی پس از حادثه تیراندازی نیروهای امنیتی به سرعت در داخل و بیرون مجلس مستقر شدند و اوضاع را در کنترل خود دارند.

پایگاه «اکسپرس» به نقل از منابع داخلی درباره جزئیات حادثه تیراندازی روز چهارشنبه در محوطه مجلس شورای اسلامی افزود: سه فرد مسلح پس از درگیری با نیروهای حفاظت مجلس ایران به راهروهای مجلس وارد شده و چند نفر را زخمی کرده‌اند.

بنا به این گزارش پس از شنیده‌شدن صدای تیراندازی نیروهای امنیتی به سرعت به محل حادثه اعزام شدند و یک نفر از مهاجمان را به محاصره خود در آوردند.

این پایگاه همچنین می‌افزاید که رسانه‌های ایران از یک حادثه تیراندازی دیگر در حرم امام خمینی (ره) در جنوب تهران خبر می‌دهند.

به نوشته این پایگاه خبری نیروهای امنیتی ایران در این حادثه نیز به سرعت کنترل اوضاع را به دست گرفتند و مهاجمان که خود را در محاصره نیروهای امنتی دیدند دست به خود کشی زدند.


شبکه خبری الجزیره نیز طی خبری فوری اعلام کرد که نیروهای امنیتی افراد مسلح را در محوطه مجلس ایران به محاصره درآوردند.

خبرگزاری رویترز به نقل از شاهدان محلی گزارش داد که در پی ورود نیروهای امنیتی به محوطه مجلس، افراد مسلح به محاصره نیروهای امنیتی درآمده‌اند و اوضاع در کنترل نیروهای امنیتی قرار دارد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار