دانلود قسمت چهارم سریال قورباغه | دانلود سریال قورباغه قسمت 4

قسمت چهارم سریال قورباغه به کارگردانی هومن سیدی  دوشنبه 22 دی 99 در شبکه نمایش خانگی منتشر می شود و از طریق همین صفحه قابل دانلود است.

خلاصه داستان

من همیشه یه صندلی واسم کم بوده، کتم واسم تنگ بوده، کفشام برام کوچیک بوده، ساعتم خواب می ‌مونده و من ازش جلوتر حرکت می ‌کردم، دنیا برای من جای کوچیکیه. بعضى اوقات فکر مى کنم دارم خفه مى شم. احساس مى کنم همه جا بسته است و من نمى ‌تونم نفس بکشم.

اسامی بازیگران
سحر دولتشاهی , صابر ابر , نوید محمدزاده , هومن سیدی , آناهیتا افشار , مهران غفوریان , نوید پورفرج , محمدامین شعرباف , احسان منصوری , نیما مظاهری , سعید حاج علی , سیامک اتفاقیان و فرشته حسینی
خلاصه قسمت سوم سریال قورباغه
در این قسمت رامین هفت ماه پس از حادثه هنوز درگیر سوالات پلیس و اطرافیانش است. او در این هفت ماه به خوبی از صحنه سازی و قصه‌ای که سرهم کرده، دفاع کرده است و حالا اگرچه هنوز تحت نظر پلیس، اما آزاد است.
تنها کسی که به قصه‌ی رامین ایراد وارد می‌کند فرهاد است. فرهاد، برادر فرید که معتاد است به امید رسیدن به پول به دست و پای رامین می‌پیچد و همه جا جلویش سبز می‌شود. او می‌داند که برادرش رانندگی بلد نبوده است و گفتن این موضوع می‌تواند هر آن چه رامین رشته است را پنبه کند.
رامین همه‌ی جسارتش را جمع می‌کند و دوباره به خانه‌ی نوری می‌رود. فیلمی که از آن‌ها دارد تضمین سلامتی اش و بهانه‌ی باج گیری اش می‌شود و با کیفی پر از پول و یک ماشین پورش خانه‌ی نوری را ترک می‌کند.
قدم بعدی برای رامین گرفتن پاسپورت جعلی و ترک کشور است، اما هنوز یک زائده‌ی بد خیم در نقشه هایش او را آزار می‌دهد. فرهاد معتاد و غیر قابل اعتماد است. رامین هر چقدر هم به او پول بدهد او دوباره باز خواهد گشت و تنها چاره‌ی خلاصی از زائده‌ای بدخیم، کندن آن است...!

1- لینک دانلود سریال قورباغه قسمت 4 با کیفیت 480

2-لینک دانلود سریال قورباغه قسمت 4 با کیفیت 720

3- لینک دانلود سریال قورباغه قسمت 4با کیفیت 1080

4- لینک دانلود سریال قورباغه قسمت 4با کیفیت 1080 HQ

5- لینک دانلود سریال قورباغه قسمت 4 با همه کیفیت ها

تیزر سریال سریال قورباغه قسمت 4

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار