واکنش‌ها به سخنان دختر هاشمی؛ همه علیه فائزه

فائزه هاشمی گفته بود که آرزوی او و گروهی از مردم ایران، پیروزی ترامپ بوده، واکنش‌ها اما غالبا علیه او بوده است.

* محسن هاشمی که به تعبیر تحلیلگران سیاسی می‌خواهد خانواده را کنترل کند و بر این باور است که فائزه خیلی تند شده در نامه‌ای سرگشاده به خواهرش نوشت: دلیل نمی‌شود که به رئیس‌جمهور کشور بیگانه امید ببندی و دم از استقلال بزنی! لذا از تو صمیمانه تقاضا دارم صحبت‌های خود را اصلاح و از این موضع عذرخواهی کنی.
* حسن شجاعی علی‌آبادی، نماینده ابهر در مجلس واکنش تندی به سخنان اخیر فائزه هاشمی نشان داد و در توئیتی او را کنیز داعش خطاب کرد.
* روزنامه کیهان هم فائزه هاشمی را «وقیح» خواند و نوشت: این نکته و سوال نیز قابل تامل است که فائزه هاشمی جز انتساب به پدر مرحوم خود کیست و چیست و اگر فرزند مرحوم هاشمی نبود، چه جایگاهی داشت که اینچنین زبان به جسارت و وقاحت بگشاید.
* میثم مطیعی ، مداح و مدرس دانشگاه امام صادق به شدت از صحبت های فائزه هاشمی انتقاد کرد و در توئیتی نوشت: طرف گفته «آقای سلیمانی» وقتی می‌خواست به جریان سوریه ورود کنه، با بابا مشورت کرد و بابا گفت «نرو» اگر قرار بود حاج قاسم به حرف «بابایی» شما گوش بده، به جای اینکه امنیت رو برای مردمش به ارمغان بیاره و در آغوش امام حسین شهید بشه، باید با باباجون شما در استخر بالاشهر ازدنیا می‌رفت!
* برخی کاربران شبکه‌های اجتماعی با اعتراض و حمله شدید لفظی به دختر هاشمی رفسنجانی به خاطر ابراز تمایلش به رأی‌آوردن ترامپ در جهت تغییر برخی سیاست های ایران به او لقب «شکم سیر» را دادند!

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار