برجام مُرده و بوی گند آن مردم را آزرده کرده است/مجلس انقلابی برجام را دفن کرد

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت:  برجام مُرد و بوی گند آن مردم را آزرده کرده و این مجلس انقلابی با قانون انقلابی خود آن را دفن کرد.

جواد کریمی قدوسی نماینده مشهد در مجلس در نشست علنی امروز (سه شنبه، 30 دی) قوه مقننه، در تشریح سوال خود از ظریف وزیر امور خارجه مبنی بر اینکه علت تلاش شما برای مذاکره با آمریکا سه هفته پس از شهادت سردار قاسم سلیمانی چیست، گفت: در سالروز صدور پیام امام راحل به اتحاد جماهیر شوروی هستیم که در 11 دی ماه سال 67 خطاب به صدر هیات رئیسه اتحاد جماهیر شوروی و در اولین روز سال میلادی 89 سفرایی را همراه با نامه ای به کاخ مسکو فرستادند.

وی ادامه داد: امام راحل (ره) در آن نامه الهی خبر از فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی و همچنین فروپاشی ایالات متحده آمریکا داد و امروز، یک روز تاریخی است که ما شاهد فروپاشی آمریکا هستیم و کاخ ستم و کنگره این کشور زیر پای دژخیمان قرار دارد.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: مقام معظم رهبری در زمان انتخابات آمریکا فرمودند که از من سوال شده از میان ترامپ و کلینتون کدام یک بهتر است که رأی بیاورد، ایشان اعلام کردند که با هردو موافقم زیرا هر کدام که رأی بیاورد آمریکا را تا 4 سال آینده به زمین خواهد زد زیرا این وعده الهی است و اکنون در حال محقق شدن، است.
نماینده مردم مشهد در مجلس خطاب به ظریف اظهار داشت: آمریکای تماشایی را تماشا کنید، این همان آمریکایی است که شما در آغازین روزهای مذاکره بیان کردید، آمریکا با یک بمب می تواند ایران را از پای درآورد.
کریمی قدوسی با اشاره به سوال خود از وزیر امور خارجه، عنوان کرد: سوال من درباره مصاحبه شما بعد از شهادت سردار سلیمانی است که البته موارد زیادی در این مورد وجود دارد که تنها من به این مصاحبه اشاره می کنم، شما بعد از شهادت سردار اعلام کردید که همچنان آماده مذاکره با آمریکا هستید و یک هفته قبل از آن هم با برگمن افسر رژیم صهیونیستی ملاقاتی داشتید و این شهادت زیرساخت هایی را فراهم کرد.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: نماد این شهادت برجام بود، برجامی که چند روز قبل هم خطاب به اروپایی ها اعلام کردید، ایران برجام را زنده نگه داشته است اما برجام مُرد و بوی گند آن مردم را آزرده کرده و این مجلس انقلابی با قانون انقلابی خود آن را دفن کرد.
وی بیان کرد: مقام معظم رهبری در جمعه بعد از شهادت سردار سلیمانی در خطبه های خود فرمودند جنتلمن های پشت میز مذاکره همان تروریست های فرودگاه بغداد هستند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار