دانلود قسمت نهم گیسو | دانلود سریال گیسو قسمت9

قسمت 9سریال گیسو به کارگردانی منوچهر هادی چهارشنبه 8 اردیبهشت 1400در شبکه نمایش خانگی منتشر می شود و از طریق همین صفحه قابل دانلود است.

دانلود قسمت نهم گیسو | دانلود سریال گیسو قسمت9

خلاصه داستان سریال گیسو

رضا در مخمصه ‌ای افتاده که برای بیرون آمدن از آن به کمک سهیل و پیمان نیاز دارد. اما نقشه آن‌ ها آن ‌طور که باید پیش نمی ‌رود و اتفاقاتی رخ می ‌دهد که کنترل اوضاع را از دست همه خارج می ‌کند و …

بازیگران : محمدرضا گلزار, ساره بیات, هومن سیدی, هانیه توسلی, حسین یاری و مسعود رایگان بازیگران اصلی سریال جدید گیسو میباشند.

خلاصه سریال گیسو قسمت 8

در خلاصه داستان این قسمت آمده است:

«پگاه به لوسی کمک می‌کند تا بتواند اطلاعاتی از پدر و مادرش به دست بیاورد. سهیل و پیمان هم که فکر می‌کنند رضا دستگیر شده، پیش حاج یونس می‌روند و...»
سهیل و پیمان بعد از دستگیری رضا به مخفی‌گاه حاج رضا می‌روند تا از او درخواست کمک کنند. حاج یونس فکر می‌کند علت بازداشت رضا تحت فشار قرار دادن خودش است و از آن جایی که می‌داند رضا نقشی در پرونده ندارد، خیالش راحت است که به زودی آزاد می‌شود.رضا برای تحت فشار قرار گرفتن پدرش بازداشت شده است؛ اما نه توسط پلیس. همان کسانی که گیسو را از پا درآوردند، رضا را دستگیر کرده‌اند و به زور شکنجه می‌خواهند جای مخفی شدن حاج رضا و پول‌ها را از زبان رضا بیرون بکشند.
لوسی با رفت و آمد بیشتر با پگاه با او صمیمی‌تر از قبل می‌شود و پیش او می‌ماند. ماجرای این که لوسی زبان فارسی را متوجه می‌شود هم دیگر لو می‌رود و پگاه و سهیل هر دو موضوع را می‌فهمند.

1- لینک دانلود سریال گیسو قسمت 9با کیفیت 480

2-لینک دانلود سریال گیسو قسمت 9 با کیفیت 720

3- لینک دانلود سریال گیسو قسمت9با کیفیت 1080

4- لینک دانلود سریال گیسو قسمت9با کیفیت 1080 HQ

5- لینک دانلود سریال گیسو قسمت 9با همه کیفیت ها

تیزر سریال گیسو قسمت9


ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار