دانلود قسمت دهم گیسو | دانلود سریال گیسو قسمت 10

قسمت 10سریال گیسو به کارگردانی منوچهر هادی چهارشنبه 15 اردیبهشت 1400در شبکه نمایش خانگی منتشر می شود و از طریق همین صفحه قابل دانلود است.

دانلود قسمت دهم گیسو | دانلود سریال گیسو قسمت 10

خلاصه داستان سریال گیسو

رضا در مخمصه ‌ای افتاده که برای بیرون آمدن از آن به کمک سهیل و پیمان نیاز دارد. اما نقشه آن‌ ها آن ‌طور که باید پیش نمی ‌رود و اتفاقاتی رخ می ‌دهد که کنترل اوضاع را از دست همه خارج می ‌کند و …

بازیگران : محمدرضا گلزار, ساره بیات, هومن سیدی, هانیه توسلی, حسین یاری و مسعود رایگان بازیگران اصلی سریال جدید گیسو میباشند.

خلاصه سریال گیسو قسمت 9
یونس گروگان‌گیر‌های رضا را تهدید می‌کند که در صورت آزاد نکردن او پیش پلیس خواهد رفت. پگاه هم که قصد خریدن یک بچه را دارد، از سهیل می‌خواهد او را همراهی کند و...»
بعد از این که خبر دستگیری رضا به حاج یونس می‌رسد، او مخفی‌گاهش را ترک می‌کند و به تهران می‌آید. حاج یونس با یک تماس شرکایش را تهدید می‌کند که اگر ظرف سه ساعت رضا آزاد نشود، همه چیز را به پلیس امنیت خواهد گفت. بدین ترتیب رضا آزاد می‌شود و اوضاع دوباره به روال سابق بر می‌گردد. پیمان و سهیل که با ساخت کلیپی در نبود رضا موفقیت چندانی به دست نیاورده‌اند، حالا دوباره سراغ جمع کردن پول‌ها می‌روند و رضا هم به رستوران می‌رود تا کار‌های آن‌جا را پیگیری کند.
پگاه تصمیم گرفته است یکی از بچه‌هایی را که منشی سابقش خرید و فروش می‌کرد، بخرد و باز هم از سهیل می‌خواهد که به او کمک کند. او این‌بار از سهیل می‌خواهد که خودش هم به خانه برگردد و به او ابراز علاقه می‌کند. پگاه که از دیدن سهیل در کنار کتی متأثر شده است، کتی را هم تهدید می‌کند که پایش را از زندگی او بیرون بکشد و دست از پا خطا نکند! با برگشتن رضا تقریباً همه چیز به حالت قبلی بر می‌گردد، با این تفاوت که پلیس امنیت اقتصادی حالا به پرونده حساس‌تر شده است و به محض رهایی رضا از او می‌خواهد که به سوالاتی پاسخ بدهد.

1- لینک دانلود سریال گیسو قسمت 10با کیفیت 480

2-لینک دانلود سریال گیسو قسمت 10 با کیفیت 720

3- لینک دانلود سریال گیسو قسمت10با کیفیت 1080

4- لینک دانلود سریال گیسو قسمت10با کیفیت 1080 HQ

5- لینک دانلود سریال گیسو قسمت 10با همه کیفیت ها

تیزر سریال گیسو قسمت10

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار