محمد: مردم از بی‌عملی‌‌ و سوتدبیرها گلایه‌مند هستند

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت:‌ مردم از کم عملی و سوء تدبیرها نگران هستند؛ این در حالی است که خداوند متعال استعدادهای سرشار به کشور ما عطا کرده و ما با اتکا به توان داخلی می‌توانیم مشکلات را به حداقل برسانیم.

محمد: مردم از بی‌عملی‌‌ و سوتدبیرها گلایه‌مند هستند

سعید محمد،‌کاندیدای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری ظهر امروز ( سه شنبه )‌پس از ثبت نام در انتخابات طی سخنانی اظهار داشت: مردم از کم عملی، بی عملی و سوء تدبیرها نگران هستند و این در حالی است که خداوند متعال استعدادهای سرشار به کشور ما عطا کرده و ما با اتکا به توان داخلی می‌توانیم به مشکلات کشور را به حداقل برسانیم.
وی افزود:‌ جوانگرایی نه فقط در افراد بلکه در ساز و کارها، ساختارها و تمامی عرصه‌های نظام نیاز به اصلاحات دارد؛ رمز موفقیت ما تکیه بر مردم است؛ برای موفقیت نیاز به مشارکت حداکثری مردم در انتخابات هستیم. بعد هم نیاز داریم که مردم در صحنه باشند.
محمد، گفت:‌ من با دارا بودن کارنامه خوب و برنامه‌ در عرصه‌های مخنتلف به عرصه آمده‌ام و با دارا بودن تیم خوب و مجرب که قبل از انتخابات به مردم اعلام خواهیم کرد پا به عرصه گذاشته ایم؛ برنامه ما این است که رضایت را برای مردم به ارمغان بیاوریم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار