رئیسی: بانیان وضع فعلی نمی‌توانند تغییر دهنده وضع موجود باشند

 سید ابراهیم رئیسی پس از ثبت‌نام در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: از مردم ایران که از جای جای کشور از من برای حضور در انتخابات دعوت کردند تشکر می‌کنم.

رئیسی: بانیان وضع فعلی نمی‌توانند تغییر دهنده وضع موجود باشند

رئیسی گفت: برخی از عزیزان و دغدغه‌مندان به دلیل حساسیت و مهم بودن قوه قضائیه می‌گفتند کار تحول در قوه قضائیه باید ادامه یابد و امر مبارزه با فساد و اجرای عدالت تداوم پیدا کند و دغدغه این را داشتند که وضعیت دستگاه قضائی چه می‌شود؟
وی تاکید کرد: باید از همه شما بابت دغدغه هایتان تقدیر کنم، اما در کنار مهم بودن امر قوه قضائیه، ما با یک امر اهم و اولویت دار مواجهیم و آن مساله قوه مجریه است. داوطلب انتخابات ریاست جمهوری گفت: دیدن وضعیت معیشت مردم، مساله بیکاری، گرانی، سفره مردم و وضعیت اقتصادی جامعه دغدغه جدی برای انسان ایجاد می‌کند. برخی ناامیدی‌هایی که از بخش‌هایی از جامعه خودنمایی می‌کند می‌تواند در یک دولت قوی تبدیل به امید شود.
رئیسی تصریح کرد: حضور بنده در انتخابات مستقل است و نافی حضور کسی نیست.
وی افزود: آن‌هایی که ناامید هستند در انتخابات شرکت کنند. من خود را رقیب فساد و ناکارآمدی می‌دانم. رقیب گروه‌های سیاسی نیستم.
داوطلب انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: بانیان وضع موجود نمی‌توانند تغییر دهنده وضع موجود باشند.
رئیسی گفت: از مردم می‌خواهم که خانه خود را یک ستاد انتخاباتی کنند، چون من امکان مالی تشکیل ستاد‌های انتخابات آنچنانی ندارم.
رئیسی گفت: قوه اجرایی اهمیت بیشتری نسبت به قوه قضائیه دارد. در دستگاه اجرایی بستر‌های فساد ایجاد می‌شود. اگر ناکارآمدی‌ها به کارآمدی‌ها تبدیل شود، ناهنجاری‌ها را نخواهیم داشت.
وی ادامه داد: در حضورم به دنبال جایگاه قدرت نیستم و نمی‌خواهم با این مسئولیت به قدرت خودم بیافزایم.
داوطلب انتخابات ریاست جمهوری گفت: برنامه من این بود که به صحنه نیایم، اما وضعیت و عرصه به نحوی پیش رفت که احساس کردم اگر بخواهم شانه خالی کنم، فرار از مسئولیت است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار