محسن رضایی به نفع هیچ کس عقب نمی رود

رییس ستاد محسن رضایی در استان کردستان گفت: محسن رضایی به نفع هیج نامزد دیگری کنار نمی رود و تا آخر کار در صحنه می ماند و معتقد است که با هرکس که خادم محرومین بوده و در خدمت انقلاب باشد، فارغ از نوع تفکر وی، همکاری می کند.

محسن رضایی به نفع هیچ کس عقب نمی رود

خالد حسینی در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه انتخابات به معنی برگزیدن بهترین مورد، بین گزینه های موجود است، اظهار کرد: آسیب مشارکت نکردن در انتخابات به خود مردم بر می گردد و مردم باید بدانند که در صورت دوری کردن از این امر در آینده هم نمی توانند اعتراض و مطالبه گری داشته باشند.
وی با تاکید بر اینکه مردم به خاطر آینده خود باید حتما در انتخابات 1400 شرکت کنند افزود: از مردم انتظار و درخواست می شود که به صورت واقع بینانه به قضیه نگاه کنند و بدانند که قهر کردن هیچ مشکلی را دوا نمی کند، اما اینکه کدام گزینه انتخاب اصلح است امری مهم به شمار می رود و مردم باید به عملکرد افراد در گذشته توجه کنند.
رییس ستاد محسن رضایی در استان کردستان، تفکر مردمی داشتن و نحوه عملکرد و عملگرا بودن را از مولفه های مهم نامزدهای انتخاباتی ذکر و بیان کرد: مردم هر منطقه به ویژه استان کردستان باید فردی را انتخاب کنند که بیش از سایر نامزدها، دردی بر درمان مشکلات آن منطقه باشد.
حسینی با اشاره به اینکه تجربه نشان داده که وعده های گذشته به ویژه در خصوص اقوام بدون اجرا مانده است ادامه داد: امید است رایزنی هایی که نزد محسن رضایی صورت گرفته و وعده هایی که این نامزد انتخاباتی بیان کرده، نویدی برای مردم کرد، اهل سنت و همه محرومان حواشی کشور باشد.
وی به دیدگاه های محسن رضایی گریزی زد و عنوان کرد: 20 میلیون اهل سنت و بیش از 5 میلیون نفر کرد در سراسر کشور وجود دارد که بهره مندی از این قشر در تصمیم گیری ها و پست های کلان دولت در ادوار مختلف ریاست جمهوری صفر بوده است و معمولا اعضای کابینه دولت را 4 استان کشور تشکیل می دهد و این در حالی است که نخبگان ما بخش های مهمی از کشورهای غربی را اداره می کنند.
رییس ستاد محسن رضایی در استان کردستان، با تاکید بر اینکه به نخبگان اهل سنت و کرد زبان باید بیش از پیش توجه شود افزود: معتقدم که محسن رضایی باور به اجرایی کردن این امر دارد و رسما قول مساعد داده که برای تشکیل کابینه، مجموعه وزیران و معاونین رییس جمهور از هر استان، یک نفر انتخاب کند و در این زمینه مقرر شده که هر استان 10 نفر از توانمندترین افراد خود را معرفی کنند.
وی بر استفاده از استانداران توانمند بومی فارغ از مسایل سیاسی در استان کردستان تاکید کرد و گفت: هر چه مدیریت ها بدون واسطه و دخیل بودن سیاسی کاری ها صورت گیرد، انتخاب ها شایسته تر و عمل ها بیشتر خواهد بود.
حسینی با اشاره به اینکه بر اساس آمار بیشترین زنان خانه دار و بدون پشتوانه مالی در استان های حواشی کشور قرار دارند عنوان کرد: محسن رضایی در این زمینه بیان کرده که یارانه مردم با وجود کاهش چشمگیر ارزش پول ملی هنوز بدون تغییر مانده و این میزان، بدون هیچ عدالتی بین زنان سرپرست خانوار، افراد رانت خوار و دریافت کنندگان وام های کلان دولتی به صورت یکسان پرداخت می شود.
به گفته وی، رضایی معتقد است که یارانه باید بر اساس تورم افزایش یابد؛ همچنین باید حقوق مناسب برای زنان خانه دار با سود حاصل از منابع بخش خصوصی که غیر قانونی واگذار شده اند و یا از معوقات بانکی در نظر گرفته شود؛ دولت اقدام و تحول به به دنبال ایجاد نوآوری در بازار است.
رییس ستاد محسن رضایی در استان کردستان با اشاره به بحث کولبری بیان کرد: که بیش از 95 درصد قاچاق کشور از مبادی مشخصی انجام می شود و تنها 5 درصد این امر به کولبری مربوط می شود، این در حالی است که کولبری به عنوان قاچاق قلمداد شده است، محسن رضایی برای حل چنین معضلاتی گفته که با انجمن های اقتصادی که تا شعاع 30 کیلومتری تشکیل می شود، درآمد و مالیات گمرکات هر استانی در خود آن استان هزینه می شود.
وی ادامه داد: رضایی در صدد است تا صادرات و واردات در خود استان باشد و دست واسطه گری و دلالی را کوتاه کند، به طور قطع تحقق این امر درآمد مردم محروم در حاشیه کشور را افزایش می دهد و اجرای این وعده ها فقط توسط یک مجری صادق امکان پذیر است.
حسینی خاطرنشان کرد: محسن رضایی به نفع هیج نامزد دیگری کنار نمی رود و تا آخر کار در صحنه می ماند و معتقد است که با هرکس که خادم محرومین بوده و در خدمت انقلاب باشد، فارغ از نوع تفکر وی، همکاری می کند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار