رستم قاسمی: عده‌ای به دنبال ایجاد ۲ قطبی کاذب در فضای انتخاباتی هستند / رئیسی کشور را از وضعیت بحرانی نجات می‌دهد

وزیر سابق نفت در بوشهر با بیان اینکه عده‌ای به دنبال ایجاد ۲ قطبی کاذب در فضای انتخاباتی هستند گفت: پیروزی جبهه انقلاب در انتخابات ریاست جمهوری ۲۸ خرداد برای حل مشکلات جامعه بسیار تعیین کننده است.

رستم قاسمی: عده‌ای به دنبال ایجاد ۲ قطبی کاذب در فضای انتخاباتی هستند / رئیسی کشور را از وضعیت بحرانی نجات می‌دهد

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر ، رستم قاسمی در نشست با کمیته طلاب شورای هماهنگی ستادهای مردمی آیت‌الله رئیسی در استان بوشهر اظهار داشت: جمعه 28 خرداد زمان برگزاری انتخابات است و باید توجه داشته باشیم که رقیب ما بازی با احساسات مردم را در دستور کار قرار داده است.
وی افزود: عده‌ای به دنبال ایجاد 2 قطبی کاذب در فضای انتخاباتی هستند که این موضوع مطرود است و اگر هم می‌خواهد شکل بگیرد باید بین کارآمدی و ناکارآمدی باشد.
وزیر سابق نفت اتحاد ستادهای آیت‌الله رئیسی را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: این پیروزی برای جبهه انقلاب بسیار تعیین کننده است و فرصت آزمون و خطا نداریم.
رستمی بیان کرد: باید به سرعت همه امکانات را به نفع مردم به‌کار بگیریم و این شدنی است‌.
فرهنگیان بوشهر برای تشکیل دولت انقلابی با رأی قاطع مشارکت می‌کنندامام جمعه بوشهر: مردم در انتخابات 28 خرداد برگ زرین دیگری در تاریخ ایران رقم می‌زنند‌رئیس شورای هماهنگی ستادهای ‌رئیسی در استان بوشهر: آقایان چرا با روح و روان مردم بازی می‌کنید؟ / سرمایه مردم را که در بورس به باد دادیدوی عنوان کرد: مردم پشتوانه نظام هستند و از این ظرفیت مناسب برای یک انتخاباتی پرشور و انتخاب رئیس جمهور مقتدر برای تصمیمات سخت با روحیه و حرکت جهادی استفاده می‌بریم.
وزیر سابق نفت افزود: آیت‌الله رئیسی باید از پشتوانه آرای خوبی برخوردار باشد که با انتخاب وی ضمن نجات کشور از وضعیت بحرانی، در بعد داخلی و خارجی تصمیمات مهم اتخاذ می‌کند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار