ظریف : مردم ما همیشه اشتباه پیش‌گویان سیاسی را ثابت کرده‌اند

وزیر امور خارجه گفت: مردم ما با حضور پای صندوق رای همیشه اشتباه پیش‌گویان سیاسی را ثابت کرده‌اند.

ظریف : مردم ما همیشه اشتباه پیش‌گویان سیاسی را ثابت کرده‌اند

محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان که به منظور شرکت در مجمع دیپلماسی آنتالیا در ترکیه حضور دارد پس از اینکه رای خود را در صندوق انداخت گفت: حق تعیین سرنوشت مهم‌ترین حقوقی است که مردم ما با انقلاب به دست آوردند، جمهوریت رضوان یکی از مهم‌ترین دستاورد‌های انقلاب است.
وی افزود: اگر ناراحتی داریم، مشکلی و کمبودی هست به سهم خودم نسبت به همه این کمبود‌ها شرمنده هستم و عذرخواهی می‌کنم، اما باز هم ضرورت دارد که در تعیین سرنوشت خودمان مشارکت کنیم.
ظریف با بیان اینکه صندوق رای بهترین مکان برای تعیین سرنوشت، آینده فرزندان و مسیر کشور است، تصریح کرد: امیدوارم این کار با علاقه توسط همه هموطنان انجام شود که همیشه اشتباه پیشگویان سیاسی را ثابت کرده اند و این بار هم این موضوع را ثابت کنند.
وزیر خارجه کشورمان با اشاره به اقدامات وزارت خارجه در انتخابات ریاست جمهوری، گفت: در وزارت خارجه به سهم خودمان تمام تلاش مان را کردیم که در هرجا که امروز اجازه داده است، شعبه اخذ رای داشته باشیم تا مردم بتوانند با مشارکت فعال حق خودشان را در رای دادن اعمال کنند.
وی با اشاره به اجازه ندادن کانادا برای رای گیری در این کشور، اظهار کرد: البته در کانادا به دلیل مقابله دولت این کشور علی رغم تلاش ما این امکان فراهم نشد، دولت کانادا باید به ایرانیان مقیم کانادا پاسخگو باشد که چرا اجازه نداد که حق شان را انجام دهند اما در سایر جاها به خوبی این اقدام صورت گرفت و امیدواریم که نتیجه خوب آن را مردم ببینند.
وزیر خارجه کشورمان تاکید کرد: هرکسی توسط مردم انتخاب شود، برای همه ما محترم است و انشاءالله موفق باشد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار