جزئیات شاخص و معاملات بورس امروز یکشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۰

بورس در ادامه روند صعودی اول هفته، امروز هم با افزایش قیمت سهام نماد‌های بزرگ کار خود را آغاز کرده و شاهد رشد شش هزار و ۶۰۰ واحدی شاخص در ۳۰ دقیقه ابتدای بازار هستیم. روندی که در ساعت ۹ و ۱۰ دقیقه با فروش هماهنگ سهام توسط چند شرکت حقوقی دچار وقفه شد، اما فعلا شاهد ادامه آن هستیم. تا اینجای کار شاخص کل ۵۷ صدم درصد و شاخص هم‌وزن ۹ صدم درصد رشد کرده که نشان می‌دهد شرایط برای شرکت‌های بزرگ بهتر پیش می‌رود. امروز شستا، فارس، نوری، فولاد، وتجارت و شتران نماد‌هایی هستند که تا لحظه نگارش این متن بیشترین تاثیر را بر رشد شاخص کل گذاشته‌اند. در طرف مقابل فملی بیشترین تاثیر منفی را به نام خود ثبت کرده است.  

جزئیات شاخص و معاملات بورس امروز یکشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۰

اکثریت بازار به دست نماد‌های سبزرنگ افتاد

به گزارش فرارو، در ساعات اولیه معاملات امروز یکشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ از مجموع ۲۳۸ نماد معامله شده، ۱۴۵ نماد در مسیر صعودی حرکت می‌کنند و ۹۳ نماد درگیر کاهش قیمت سهام شده‌اند. موردی که نشان می‌دهد اکثریت بازار به دست نماد‌های سبزرنگ افتاده و این بار بر خلاف روز گذشته احتمالا شاخص هم‌وزن نیز صعودی خواهد بود. البته در بازار فرابورس شرایط تقریبا مساوی است. طوری که از بین ۱۵۱ نماد معامله شده در ساعات اولیه بازار، ۷۲ نماد افزایش قیمت پیدا کرده‌اند و ۷۹ نماد ارزش سهام خود را از دست داده‌اند.
جزئیات شاخص و معاملات بورس امروز یکشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ نقشه بازار در ابتدای معاملات روز یکشنبه ۳۰ خردادماه (برای مشاهده در ابعاد بزرگتر، روی عکس کلیک کنید) شستا و نوری شگقتی‌سازان بازار در ساعات ابتدایی معاملات امروز هستند. ارزش معمالات هر کدام از این دو نماد با چند گروه کوچک برابر می‌کند. آنها در اولین ساعات باعات شروع به کار بازار صف خرید داشتند هرچند این صف مدام جمع‌آوری و از ابتدا تشکیل می‌‌شود. صندوق‌های سرمایه‌گذاری امروز با عقب‌نشینی پالایش و دارا یکم کارشان را شروع کرده‌اند و دیگر صندوق‌های سهامی نیز نوسان چندانی ندارند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار