وحدت از کلیدواژه‌های اصلی کشور است

به گفته دبیر جامعه اسلامی مهندسین استان اصفهان تداوم این وحدت ایجاد شده در میان آحاد ملت می‌تواند باعث تداوم باشکوه انقلاب شود و پیروزی‌های مجدد در زمینه‌های نظامی، فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و... را به همراه داشته باشد.

رسول حامدیان در مورد ضرورت حفظ وحدت ایجاد شده میان آحاد ملت بعد از شهادت سپهبد قاسم سلیمانی، به ایسنا گفت: وحدت از کلیدواژه‌های اصلی کشور است که از اول انقلاب مورد تأکید حضرت امام (ره) بوده و همواره تفرقه را عامل شکست و وحدت را محور اصلی پیروزی‌ها عنوان می‌کردند. وی افزود: در سال‌های گذشته به دلیل برخی غفلت‌ها از سوی برخی افراد و گروه‌های سیاسی، این وحدت در میان ملت تضعیف شده بود که اکنون به برکت سردار سلیمانی دوباره در کشور قوت گرفته است. این فعال سیاسی اصولگرا ادامه داد: در حال حاضر به برکت خون پاک شهید سردار سلیمانی پرده‌های غفلت که جلوی چشم خواص و برخی از احزاب کشور را پوشانده بود، کنار زده شده و آنچه در اوایل انقلاب مشهود و عامل پیروزی انقلاب بود، مجدد تقویت شده است. وی وحدت ایجاد شده در کشور را لطف الهی دانست و گفت: تداوم این وحدت در میان آحاد ملت می‌تواند باعث تداوم باشکوه انقلاب شود و پیروزی‌های مجدد در زمینه‌های نظامی، فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و ... را به همراه داشته باشد.

وحدت در کشور باعث تداوم باشکوه انقلاب می‌شود

دبیر جامعه اسلامی مهندسین استان اصفهان در خصوص ضرورت‌های حفظ وحدت به وجود آمده در کشور، تصریح کرد: حفظ این وحدت به حواس مسئولان و افرادی که در جامعه تأثیرگذار هستند بستگی دارد تا بتوانند این حالت را در کشور هم از لحاظ شعاری و هم از لحاظ عملیاتی حفظ کنند. حامدیان رمز اصلی حفظ این وحدت را در گرو عملکرد مسئولان، مردم و افراد تأثیرگذار در جامعه اعلام کرد و ادامه داد: مسئولان باید در عمل مطابق با اصول انقلاب و دیدگاه‌های مقام معظم رهبری عمل کند و این‌گونه می‌توانند در حفظ وحدت در جامعه بکوشند. وی گفت: به کمک وحدت تمام پیروزی‌های انقلاب شکل می‌گیرد. برای مثال در انتخابات پیش رو یکی از نگرانی‌ها کم شدن مشارکت مردم در انتخابات اسفندماه بود که در فضای قبل این حالت دور از ذهن نبود، اما اکنون خوشبختانه با وجود وحدتی که به برکت خون شهید سردار سلیمانی در کشور ایجاد شده، مردم مشارکت حداکثری خواهند داشت و بیش از پیش نظام را حمایت خواهند کرد. دبیر جامعه اسلامی مهندسین استان اصفهان همچنین گفت: مسائل اقتصادی نیز با وجود این روحیه قابل‌تحمل‌تر خواهد شد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار