احمدی و نجفی بر سکوی قهرمانی ایستادند

مسابقات رنکینگ اسکواش جام رمضان شهرستان اصفهان در ۲ بخش بانوان و آقایان برگزار شد.

احمدی و نجفی بر سکوی قهرمانی ایستادند

مسابقات رنکینگ اسکواش جام رمضان شهرستان اصفهان در ۲ بخش بانوان و آقایان برگزار شد.

به گزارش ایمنا، مسابقات آزاد رنکینگ اسکواش جام رمضان شهرستان اصفهان در ۲ بخش بانوان و آقایان به همت کمیته مسابقات هیأت اسکواش شهرستان اصفهان برگزار شد.

در این رقابت‌ها ۱۲ اسکواش‌باز در بخش بانوان و ۹ اسکواش‌باز در بخش آقایان در ۲ جدول اصلی و پلیت (بازنده‌ها) به مدت ۲ شب با یکدیگر به رقابت پرداختند که در نهایت نتایج زیر به‌دست آمد.

جدول اصلی

در بخش بانوان :

سارا احمدی مقام اول

سارا مؤمنی مقام دوم

درسا حقیقت و سوگل کیانی مقام سوم مشترک

در بخش آقایان:

مسلم نجفی مقام اول

علی حقیقت مقام دوم

وحید جوانمردی و سروش حقیقت مقام سوم مشترک

یاس صمدزاده که در مقابل سارا مؤمنی (نفر دوم جدول اصلی این رقابت‌ها) با وجود ارائه بازی جذاب و زیبا نهایتاً تن به شکست داد در جدول پلیت (بازنده‌ها) موفق به شکست حریفان خود شد و مقام قهرمانی جدول پلیت (بازنده‌ها) این دوره از رقابت‌ها را از آن خود کرد.

در بخش آقایان نیر آرش دانش‌مبرهن و محمد چنگانیان برای کسب مقام اول جدول بازنده‌ها به مصاف هم رفتند که دانش‌مبرهن موفق شد با نتیجه ۲ بر صفر از سد چنگانیان (دارای رنک سوم آسیا) بگذرد و قهرمان جدول پلیت (بازنده‌ها) این مسابقات شود.

مراسم اختتامیه، اهدای مدال و لوح برترین‌های رقابت‌های رنکینگ اسکواش جام رمضان شهرستان اصفهان شب گذشته و در پایان مسابقات آقایان با حضور مجید رحیمی‌زاده رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان اصفهان و کادر اجرایی هیأت اسکواش شهرستان اصفهان در آکادمی اسکواش شهید نصر اصفهان برگزار شد. همچنین از طرف خانه گل ناردین به تمامی شرکت‌کنندگان در این مسابقات گلدان کوچکی کاکتوس اهدا شد.


ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار