اولین تصاویر لو رفته از آیفون 7s پلاس را ببینید

در حالی که همه شایعات به آیفون ۸ اشاره می‌کنند، امروز اولین تصاویر آیفون ۷s پلاس هم به بیرون درز کرد. قبلا گفته شده بود که شرکت اپل سه مدل آیفون راهی بازار می‌کند. یک مدل آیفون ۸ خواهد بود و دو مدل دیگر آیفون‌های ۷s و ۷s پلاس هستند.

مجله دیجی کالا - مجید نوردوست: در حالی که همه شایعات به آیفون ۸ اشاره می‌کنند، امروز اولین تصاویر آیفون ۷s پلاس هم به بیرون درز کرد. قبلا گفته شده بود که شرکت اپل سه مدل آیفون راهی بازار می‌کند. یک مدل آیفون ۸ خواهد بود و دو مدل دیگر آیفون‌های ۷s و ۷s پلاس هستند.


تصویر لو رفته از آیفون ۷s پلاس مربوط به ماکت این گوشی می‌شود. گوشی از نظر ظاهری تفاوتی با مدل قبلی خودش ندارد و حتی دوربین‌های دوتایی هم مثل مدل قبلی در حالت افقی قرار دارند.

شایعات به این موضوع اشاره می‌کنند که آیفون‌های‌ ۷s و ۷s پلاس از شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کنند و کاربران بدون استفاده از کابل لایتنینگ می‌توانند گوشی خودشان را شارژ کنند. همین موضوع باعث شده که پشت این دو تلفن همراه هوشمند شیشه‌ای باشد و دیگر از بدنه آلومینیومی خبری نیست.

انتظار می‌رود که آیفون‌های جدید شرکت اپل در اواخر شهریور ماه معرفی و در مهر ماه راهی بازا شوند. در ادامه می‌توانید تصاویر لو رفته را مشاهده کنید









ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار