تیک‌تاک از نوع صفر ‌یک

ساعت‌های هوشمند تبدیل به گجت‌های کامل و مستقلی از سایر دستگاه‌ها شده‌‌اند. افراد زیادی تمایل به خرید ساعت‌ هوشمند دارند اما این گجت‌ها در اکثر مدل‌ها گران‌قیمت‌ هستند که خرید آن برای قشر متوسط جامعه آسان نیست، مثلا کمتر کسی می‌تواند برای خرید یک ساعت‌هوشمند اپل حدود پنج میلیون تومان بپردازد.

ساعت‌های هوشمند تبدیل به گجت‌های کامل و مستقلی از سایر دستگاه‌ها شده‌‌اند. افراد زیادی تمایل به خرید ساعت‌ هوشمند دارند اما این گجت‌ها در اکثر مدل‌ها گران‌قیمت‌ هستند که خرید آن برای قشر متوسط جامعه آسان نیست، مثلا کمتر کسی می‌تواند برای خرید یک ساعت‌هوشمند اپل حدود پنج میلیون تومان بپردازد. اگر قصد خرید یک ساعت‌ هوشمند با بودجه پایین‌ دارید بد نیست محصولات چهار شرکت چینی آی‌لایف، جی‌موو، تی‌تی‌وای و کینگ‌ور را بررسی کنید، زیرا این شرکت‌ها متخصص تولید ساعت‌ هوشمند به قیمت‌ پایین هستند که پنج مدل از پرفروش‌ترین محصولاتشان در بازار اصفهان حتی به 300 هزار تومان نیز نمی‌رسد.

Zed Watch C Black
Zed Watch C Black به عنوان ارزان‌ترین ساعت هوشمند با برند آی‌لایف شناخته‌ می‌شود. این محصول آی‌لایف دارای یک صفحه نمایش 1.54 اینچی با حساسیت لمسی مطلوب و تراکم پیکسلی 220پیکسل بر اینچ است. Zed Watch C‌ به راحتی با دستگاه‌های اندرویدی با نسخه‌ سیستم‌ عامل 4.3 یا بالاتر سازگاری است و همچنین قابلیت نصب سیم‌ کارت مجزا را نیز دارد و به ‌عنوان یک‌ Watch Phone‌ یا ساعت تلفنی مستقل عمل می‌کند. شرکت آی لایف برای این ساعت یک میکروفون و اسپیکر داخلی، برای برقراری تماس یا پاسخ به تماس‌‌های ورودی به وسیله خود ساعت و یا اسمارت‌فون متصل به آن، در نظر گرفته‌است. در آخر نیز باید به باتری این محصول اشاره کرد که از نوع لیتیوم-یون با ظرفیت240 میلی‌آمپراست. از ورود این ساعت هوشمند چینی به بازار زمانی زیادی نمی‌گذرد و قیمت آن تنها 170 هزار تومان است.

Gmove I9
ساعت هوشمند جی موو مدل Gmove I9 یکی دیگراز ساعت‌های هوشمند ارزان و جذاب بازار است که از طراحی مناسب و قابلیت‌های متعددی بهره می‌‌برد. اولین ویژگی که دراین ساعت چینی به چشم می‌خورد، قاب مربعی است که به آن زیبایی زیادی می‌بخشد. همچنین Gmove I9 دوربین دارد که در کمتر ساعت هوشمندی مشاهده می‌شود. این مدل قابلیت ارتباط با موبایل هوشمند اندروید 4.3 یا بالاتر و نصب سیم ‌کارت و کارت حافظه را نیز دارد. Gmove I9 برخورداری از میکروفون و اسپیکر داخلی، امکان برقراری ‌تماس‌‌های دریافتی از سیم‌ کارت یا تلفن هوشمند متصل شده به ساعت را نیز به کاربرمی دهد. در مجموع Gmove I9با یک باتری لیتیوم-یون 250 میلی آمپری، کیفیت متوسطی دارد و برای انجام کارهای روزمره مناسب است. قیمت این محصول چینی در بازار اصفهان 250هزار تومان است.

TTY L1 و TTY GT08
دو محصول شرکت تی‌تی‌وای یعنی L1 وGT08 نیز از دیگر ساعت‌های هوشمند ارزان‌ در بازار هستند. هر دو محصول این شرکت چینی صفحه نمایش 1.54 اينچ با رزولوشن 240 × 240بر هر اینچ دارند. همچنین هر دو ساعت هوشمند دارای امکاناتی از قبیل گام شمار، بررسی وضعیت خواب،‌ هشدار نداشتن ‌تحرک و... هستند و در کنار این اپلیکیشن‌ها از میکروفون و اسپیکر داخلی نیز بهره می‌برند. باتریL1 وGT08 نیز از نوع لیتیوم پلیمری بوده که هر کدام به ترتیب 280 و350میلی آمپر ظرفیت دارند؛ اما در این میان فقط برای GT08 دوربین و قابلیت نصب سیم ‌کارت و کارت حافظه در نظر گرفته شده‌است و L1فقط از طریق بلوتوث می‌تواند به اسمارت فون متصل شود و پس از برقراری اتصال، اطلاعاتی مانند فعالیت‌های بدنی ذخیره‌ شده روی ساعت به موبایل ارسال می‌شود. در مجموع تی تی وای GT08 را با مشخصات کیفی و قابلیت‌های متنوع به قیمت 230هزار تومان می‌فروشد و L1 همراه با پوششی برای محافظت بدنه در برابر خط‌ وخش به همراه دو بند قابل تعویض از جنس پارچه در دو رنگ متفاوت با قیمت 200هزار تومان عرضه می‌شود.

King Wear GT88
ساعت هوشمند کینگ‌ور مدل GT88 از گجت‌های کامل و در عین حال جالب است که توسط شرکت چینی کینگ‌ور با قیمت 290هزار تومان در بازار اصفهان عرضه می شود. طراحی قاب این ساعت به صورت مستطیل بوده؛ اما صفحه نمایش لمسی آن مربعی طراحی شده است. اندازه‌ صفحه نمایش این محصول کینگ ور 1.54 اينچ است که کیفیتی قابل قبول یعنی 240 × 240 پیکسل بر اینچ دارد. GT88 علاوه بر داشتن قابلیت نصب سیم ‌کارت و کارت حافظه، می‌تواند با موبایل های هوشمند با سیستم عامل های اندرویدی و iOS نیزارتباط برقرار کند. از دیگر ویژگی‌هایی که برای این گجت چینی در نظر گرفته شده است باید به وجود میکروفون و اسپیکر مجزا، قابلیت گام ‌شمار، پایش وضعیت خواب، اندازه گیری میزان فشار خون و استرس، محاسبه میزان کالری مصرفی کاربر و...اشاره کرد. در ضمن این ساعت هوشمند کینگ ور مجهز به دوربینی با کیفیت نسبتا خوب و باتری لیتیوم-پلیمری 300 میلی آمپری است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار