راهنمای برخی مشکلات مشترک کاربران اسنپ

کد خبر: 15934 تاریخ انتشار: 1396/06/4 ؛ ساعت: 17:28 نویسنده: محمد فرمان آرا
برای شما هم ممکن است هنگام کار با اپلیکیشن اسنپ پرسش ها و مشکلاتی پیش آمده باشد که به دنبال راه حلی برای آنها بوده اید. در اینجا به برخی از پرسش های مشترک بین کاربران اسنپ پاسخ داده شده است.
برای شما هم ممکن است هنگام کار با اپلیکیشن اسنپ پرسش ها و مشکلاتی پیش آمده باشد که به دنبال راه حلی برای آنها بوده اید. در اینجا به برخی از پرسش های مشترک بین کاربران اسنپ پاسخ داده شده است. در ادامه برخی از این پرسش و پاسخ ها را می خوانیم.

چطور می‌توانم با پشتیبانی صحبت کنم؟

راه‌های تماس با اسنپ سوال خیلی از کاربران است. اگر در حال سفر هستید و نیاز به ارتباط مستقیم با پشتیبانی دارید می‌توانید با شماره «۴۱۸۴۹۰۰۰-۰۲۱» تماس بگیرید. در صورت پایان سفر بهتر است از طریق بخش پشتیبانی داخل اپلیکیشن مسائل و مشکلات خود را مطرح کنید. همچنین آدرس الکترونیکیinfo@snapp.cab راه دیگر ارتباط شما با پشتیبانی است.

اکانتم بلاک شده، راهنمایی‌ام کنید؟

اگر درخواست سفر خود را به دفعات لغو کنید اکانت شما بلاک می‌شود. در این مورد می‌توانید برای رفع بلاک اکانت خود با پشتیبانی تماس بگیرید. پس از بررسی مشکل اکانت شما رفع می‌شود.

چرا بعد از معرفی اسنپ به دوستم و ارسال لینک معرفی، هنوز اعتبار سفر دریافت نکرده است؟

ابتدا مطمئن شوید که دوستتان کد معرف را در بخش کد تخفیف وارد کرده‌ است. اگر کد معرف را در اولین سفرش وارد نکرده باشد فرصت او برای دریافت تخفیف از دست رفته است. گاهی ممکن است فردی که معرفی شده ثبت نام کرده باشد ولی هنوز اولین سفرش را نرفته باشد؛ با پایان اولین سفر ۸هزار تومان اعتبار سفر دریافت می‌کند.

اما اگر فرد معرفی شده سفر اولش را رفته و اطلاعاتش را در بخش کد تخفیف وارد کرده و هنوز اعتبار دریافت نکرده است، حتما برای پیگیری با پشتیبانی تماس بگیرد. همچنین می‌تواند شماره خودش را به همراه شماره معرف به آدرس ‌الکترونیکی care@snapp.cab ارسال کند، تا این موضوع در اسرع وقت پیگیری شود.

چرا بعد از معرفی اسنپ به دوستم و ارسال لینک معرفی، هنوز سفر رایگان دریافت نکرده‌ام؟

ابتدا نیاز است که از انجام سفر اول دوست خود و وارد کردن کد معرف از طرف ایشان اطمینان حاصل کنید. در صورتی که دوست شما در اولین سفرش کد معرف را در قسمت کد تخفیف وارد کرده باشد -بعد از اتمام سفر اولش- شما یک سفر رایگان (تا سقف ۱۵هزار تومان) دریافت می‌کنید. برای پیگیری بیشتر مشکلات مربوط به این موضوع با آدرس الکترونیکی care@snapp.cab در تماس باشید.

برای دریافت نمایندگی اسنپ در شهر خود چگونه اقدام کنم؟

پیشنهاد خود را همراه با اطلاعات کامل‌تان به آدرس ‌ الکترونیکی info@snapp.cab ارسال کنید؛ در صورت امکان همکاری با شما تماس گرفته می‌شود.

پیشنهادی برای کمپین و یا همکاری مشترک با اسنپ دارم. چگونه باید آن‌ را با شما درمیان بگذاریم؟

پیشنهاد خود را به صورت مکتوب به آدرس الکترونیکی mbd@snapp.cab ارسال کنید؛ در صورت تایید با شما تماس گرفته می‌شود.

چطور می‌توانم برای مجموعه‌‌ام کد تخفیف بگیرم؟

درخواست خود را مبنی بر دریافت کد تخفیف برای سازمان یا مجموعه خود به صورت مکتوب به آدرس الکترونیکی mbd@snapp.cab ارسال کنید؛ در صورت تایید با شما تماس گرفته می‌شود.

چطور می‌توانیم برای شرکت خود از سرویس‌های اسنپ استفاده کنیم؟

درخواست خود را به همراه اطلاعات شرکت‌تان به آدرس الکترونیکی corporate@snapp.cab ارسال کنید؛ در صورت تایید با شما تماس گرفته می‌شود.

برای برقراری همکاری رسانه‌ای (حضور در نشست خبری یا تنظیم قرار مصاحبه) با چه کسی باید در ارتباط باشیم؟

برای داشتن همکاری رسانه‌ای با اسنپ باید درخواست خود را از طریق تلفن «۲۶۳۵۳۳۸۰-۰۲۱»، یا آدرس الکترونیکی pr@snapp.cab و یا فکس «۸۹۷۸۶۰۵۷-۰۲۱» برای روابط عمومی اسنپ ارسال کنید؛ در صورت تایید با شما تماس گرفته می‌شود.

چطور باید سه مقصد و بیشتر را ثبت کرد؟

توقف در بیش از دو مقصد مستلزم پذیرش راننده است. چنانچه راننده درخواست شما را برای داشتن توقف‌های بیشتر رد کند انجام چنین سفری منتفی است. در صورت پذیرش راننده، در حین سفر با پشتیبانی تماس بگیرید؛ مبلغ نهایی سفر شما با احتساب توقف‌ها محاسبه و در اپلیکیشن قید می‌شود.

حسابم را آنلاین شارژ کرده‌ام، پول از حسابم کم شده ولی اسنپم شارژ نشده است، لطفا راهنمایی‌ام کنید.

مبلغ کسر شده طی ۷۲ ساعت کاری به حساب شما برگردانده می‌شود. در صورت عدم بازپرداخت مبلغ کسرشده، تصویر صورت حساب خود را، به همراه شماره پلاک خودرو و توضیحات مربوطه، به آدرس الکترونیکی care@snapp.cab ارسال کنید. بازپرداخت پول شما در اولین فرصت پیگیری و نتیجه به شما اطلاع داده می‌شود.

آیا می‌توان اسنپ شخص دیگری را شارژ کرد؟

بله، برای هرگونه شارژ مستقیم حساب به recharge.snapp.ir مراجعه کنید.

چه کار کنم که نقشه تهران در شهری غیر از تهران باز نشود؟

برای رفع این مشکل روی علامت ‌مکان‌یاب نقشه کلیک کنید تا نقشه در شهر فعلی شما تنظیم شود.

  • اشتراک گذاری در توئیتر
  • اشتراک گذاری در فیسبوک
  • اشتراک گذاری در گوگل پلاس
  • اشتراک گذاری در پینترست
  • لینک کوتاه
محمد فرمان آرا
عکس خوانده نمی شود
اینفوگرافیک
مدرسه وب
یادداشتی از اجراهای نخستین جشنواره تئاتر دفاع مقدس به قلم علیرضا بدری
آشپزخانه امروز
بررسی بازی
سهم اصفهان از گشایش‌های اقتصادی پسابرجام
تندرستی
ویجت ها