مهراب قاسم‌خانی از «گسل» اعلام برائت کرد!

مهراب قاسم‌خانی با کنایه به تلویزیون بابت حذف نام خود و برادرش از تیتراژ سریال ضعیف «گسل»،مسئولان این رسانه را در فضای مجازی نواخت!

مهراب قاسم‌خانی از «گسل» اعلام برائت کرد!
روزنامه بانی فیلم : مهراب قاسم‌خانی با کنایه به تلویزیون بابت حذف نام خود و برادرش از تیتراژ سریال ضعیف «گسل»،مسئولان این رسانه را در فضای مجازی نواخت!




مهراب قاسم‌خانی در اینستاگرام خود نوشت:«دیروز به من و پیمان خبر دادن که یکى دو شبه اسممون رو از تیتراژ سریال گسل که داره از تلویزیون پخش میشه در آوردن. بانمکش اینه که جفتمون تا همین دیروز که این خبر رو دادن نمیدونستیم توى تیتراژ پایانى ازمون تشکر شده بوده است.ممنونم از دوستان تلویزیون که این کار رو انجام دادن که اقلاً ما خبردار بشیم و یه تشکر از همکارامون بکنیم که این لطف رو بهمون داشتن.متاسفانه اسم ما هنوز توى تیتراژ سریال هاى پاورچین و ساختمان پزشکان و غیره که هر کدوم رو چهارصد بار بازپخش میکنین، هست. گفتم یادآورى کنم که یه وقت از دستتون در نرفته باشه که خداى نکرده مردم به گناه بیفتن.حالا این خسارات روحى ناشى از حذف اسممون از تشکرهاى تیتراژ پایانى رو کى جبران میکنه؟هان؟ کى پاسخگوئه؟ خداوند هیچ کسى رو به این حد از حقارت نرسونه که مجبور بشه از این کاراى چرک بکنه.»

این کنایه مهراب قاسم خانی به تلویزیون در عین حال نوعی افشاگری علیه سازندگان سریال «گسل» نیز بوده که با این تشکر بی ربط از وی و برادرش قصد ایجاد این ذهنیت را داشته اند که در ساخت سریال از مشاوره آندو به عنوان طنزنویسانی موفق بهره گیری شده،حال آنکه طنز سطح پایین و ساختار پرایراد مجموعه مذکور خود به خود این فرضیه را رد می کند!
ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار