قطعا LG V30 رقیبی سرسخت برای پرچمداران سامسونگ است!

سرانجام شرکت LG توانست محصولی را به بازار عرض کند که می تواند رقیبی سرسخت برای گوشی های پرطرفدار سامسونگ باشد، LG V30 شاید نخستین گوشی LG باشد که توجه همگان را به خود جلب می کند.

سرانجام شرکت LG توانست محصولی را به بازار عرض کند که می تواند رقیبی سرسخت برای گوشی های پرطرفدار سامسونگ باشد، LG V30 شاید نخستین گوشی LG باشد که توجه همگان را به خود جلب می کند.

LG با استفاده تجربیات حاصل از فروش محصولات پیشین خود و به خصوص مدل G6 و بهر مندی از یک طراحی جدید و زیبا، توانسته بسیاری از خواسته های کاربران را در V30برآورده سازد و نظرات مثبت اکثر منتقدان را به خود جلب کند. لبه های بالا و پایین این گوشی در مقایسه با Note 8، S8 و G6 کمی باریکتر است، اما لبه های کناری، شاید به دلیل عدم وجود خمیدگی کامل صفحه نمایش، اندکی از محصولات سامسونگ بزرگتر هستند.
این گوشی از نمایشگر ۶ اینچی فول ‌ویژن و بدون حاشیه، از نوع اولد استفاده می‌کند، و در مقایسه با S8 سامسونگ دارای روشنایی بیشتری است، همچنین در صورت استفاده از حالت پیش فرض تنظیمات برای صفحه نمایش، وضوح و دقت آن در حالت حداکثری خود قرار می گیرد.
در V30 نیز همانند G6 از شیشه های سیاه رنگ اما این بار کمی براق تر استفاده شده است، قسمت پشتی دارای سطحی براق و حالت مرواریدی بوده و سنسور اثرانگشت نیز در این قسمت و به صورت دایره ای نقره ای قرار گرفته است.

البته LG در طراحی این محصول تنها به ظاهر آن توجه نکرده است و بدنه V30 را مطابق با گواهینامه نظامی MIL-STD-810G و گواهینامه IP68 مبنی بر مقاومت در برابر آب تا عمق ۱٫۵ متر و به مدت ۳۰ دقیقه تولید کرده است. (برخی از این موارد پیشتر در مدل های G6 و V20 نیز استفاده شده بودند.) از دیگر مشخصات اصلی این گوشی می‌ توان به تراشه‌ Snapdragon ۸۳۵، چهار گیگابایت رم و همچنین باتری ۳۳۰۰ میلی ‌آمپر ساعتی اشاره کرد.

LG پیش از این در محصولات سری V خود از صفحه نمایش دوم برای نشان دادن تعدادی از منوها به کاربران خود استفاده می کرد، اما در V30 یک نوار منو متحرک جایگزین این قسمت شده است و دستیابی به بسیاری از موارد از طریق آن انجام می شود، همچنین در صورت فعال کردن تنظیمات مربوطه، می توان در حالت standby نیز به این منو دسترسی داشت.
دوربین دوگانه‌ مجهز به لنز‌های استاندارد و عریض، از دیگر مشخصات فنی برجسته‌ در V30 است، که ال جی بر اساس آن مدعی استفاده از عریض ترین دریچه لنز دوربین به کار رفته در یک گوشی هوشمند تا به امروز در این مدل شده است.

دوربین استاندارد V30 از وجود سنسور ۱۶ مگاپیکسلی بهره می‌برد و لنز مورد استفاده در این دوربین دارای دیافراگم f/1.9 است. اگرچه با اضافه کردن لنز های شیشه ای مخصوص سعی شده است تا کیفیت تصاویر به بیشترین حد ممکن برسد، اما برخی از منتقدان در آزمایشات انجام شده از عملکرد دوربین های V30 رضایت کامل نداشته اند.

اپلیکیشن مخصوص عکاسی ارایه شده در این مدل نیز دارای امکانات بسیاری است که می تواند در برخی موارد نتیجه ای مشابه با نرم افزارهای حرفه ای ویرایش عکس داشته باشد.

LG V30

چیپست صدا ارتقا یافته، قابلیت های ویرایش ویدیو، امکانات امنیتی جدید مثل تشخیص چهره، طول عمر بیشتر باطری و پردازنده Snapdragon از جمله مواردی هستند که باعث می شود V30 نه تنها در مقایسه با سایر محصولات مطرح بازار رقیبی قدرتمند باشد بلکه نقطه عطفی در تاریخ گوشی های LG نیز به شمار آید.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار