ایرپاد اپل رکورددار فروش در بین هدفون‌های بی‌سیم

چندی پیش بود که تحلیل‌گر مشهور اپل، Gene Munster، اعلام کرد ایرپاد این شرکت در فروش و سودرسانی به اپل از اپل واچ هم پیشی خواهد گرفت. با توجه به گزارش منتشر شده توسط NPD، به نظر می‌رسد حرف‌های آقای مانستر بیشتر شبیه یک پیشگویی بوده‌اند تا یک نظر.

چندی پیش بود که تحلیل‌گر مشهور اپل، Gene Munster، اعلام کرد ایرپاد این شرکت در فروش و سودرسانی به اپل از اپل واچ هم پیشی خواهد گرفت. با توجه به گزارش منتشر شده توسط NPD، به نظر می‌رسد حرف‌های آقای مانستر بیشتر شبیه یک پیشگویی بوده‌اند تا یک نظر. در گزارش NPD آمده که از ابتدای سال 2017 تاکنون، حدود 900 هزار دستگاه هدفون بی‌سیم در آمریکا به فروش رفته است. جدای از رقابت سخت شرکت‌هایی چون سونی، سامسونگ و Braghi در این حوزه، این اپل بوده است که حدود 85 درصد از فروش بازار را به خود اختصاص داده است.

با توجه به عرضه ایرپاد در ماه دسامبر، این محصول با مشکلات مختلفی در راه عرضه و همچنین انتقادهای زیادی در خصوص طراحی مواجه شد؛ اما باز هم اپل بازار را قبضه کرد. کاهش زمان نقل و انتقال ایرپاد به دو یا سه هفته، یکی از راه‌های پیشرفت اپل در این راه بود.

با توجه به نزدیک شدن به زمان رونمایی از محصولات جدید اپل، شامل آی‌فون 7S ،7S پلاس و آی‌فون 8 که پیش‌فروش آن‌ها با فاصله کمی از زمان رونمایی آغاز خواهد شد؛ باید شاهد تقاضای بیشتر ایرپاد و تثبیت فروش این محصول در بازار باشیم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار