پورشه کاین 2019 معرفی شد

پورشه، نسل جدید شاسی بلند موفق خود یعنی کاین را معرفی کرد که قدرت بیشتر و فضای بار بزرگ‌تر، از ویژگی‌های آن هستند.

پورشه کاین 2019 معرفی شد
وب سایت جی اس ام - علی دلبخواه: پورشه، نسل جدید شاسی بلند موفق خود یعنی کاین را معرفی کرد که قدرت بیشتر و فضای بار بزرگ‌تر، از ویژگی‌های آن هستند.


پس از انتشار تصاویر جاسوسی و مخفیانه متعدد، نسل جدید پورشه کاین در کشور آلمان معرفی شد. نسل سوم شاسی بلند کمپانی آلمانی پورشه، ظاهر جدیدی دارد و فضای داخلی آن هم بزرگ‌تر است در حالی که وزن آن کاهش را تجربه کرده.

کاین، یکی از مهم‌ترین خودروهای حاضر در کمپانی پورشه به شمار می‌رود که از سال 2002 در بازار حضور دارد. از آن زمان تاکنون، کاین در مجموع 760 هزار واحد به فروش رفته که نیم میلیون از آن، مربوط به نسل دوم است که در کشور ما هم فروش خوبی را تجربه کرد. برای مثال، خوب است بدانید که نسخه شماره «یک میلیون» از پورشه 911 همین چند ماه پیش از خط تولید خارج شد در حالی که این خودرو، سالیان سال است که به دست مشتریان می‌رسد.

طراحی ظاهری کاین 2019، یک قدم رو به جلو محسوب می‌شود که با وجود جلو پنجره جدید و چراغ‌های عقب، حالت افقی بیشتری پیدا کرده است. کاین، بیشتر با شکل چراغ‌های جلو شناخته می‌شود اما کاپوتی که موتورهای قدرتمندی را در خود گنجانده و نیز، یک اسپویلر در عقب، از دیگر ویژگی‌های مهم ظاهری آن هستند. چراغ‌های عقب به هم متصل هستند و شکل این چراغ‌ها، طراحی 911 و نیز نسل جدید پانامرا را تداعی می‌کنند.

فاصله محوری این پورشه مانند نسل قبلی 290 سانتی متر است اما طول کلی بدنه با افزایش 7.6 سانتی متری، اکنون به 493 سانتی متر رسیده است. افزایش ابعاد خارجی، به افزایش فضای داخلی منجر شده به شکلی که فصای بار تا 15 درصد افزایش یافته است و اکنون فضای بار، 770 لیتر جای دارد.



ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار