لنوو دو گوشی K8 و K8 پلاس را معرفی کرد

روز گذشته شرکت لنوو از دو گوشی هوشمند خود با نام های K8 و K8 Plus در هند رونمایی کرد. با هم نگاهی میندازیم به مشخصات این دو گوشی جدید.

لنوو دو گوشی K8 و K8 پلاس را معرفی کرد

مجله سخت افزار: روز گذشته شرکت لنوو از دو گوشی هوشمند خود با نام های K8 و K8 Plus در هند رونمایی کرد. با هم نگاهی میندازیم به مشخصات این دو گوشی جدید.




Lenovo K8 Plus





K8 Plus ارزانترین گوشی لنوو است که مجهز به دوربین دوگانه می باشد. دوربین اصلی آن 13 مگاپیکسل است و دوربین دیگر که مجهز به سنسوری برای اندازه گیری عمق میدان عکس است، 5 مگاپیکسل می باشد. این یک صفحه نمایش 5.2 اینچی با رزولوشن 1080p و شیشه 2.5D از نوع گوریلاگلس 3 دارد. چیپ ست مدیاتک K8 Plus از نوع هلیو P25 می باشد که با 4/3 گیگابایت رم و 35 گیگابایت حافظه داخلی همراه شده است. باتری بزرگ این گوشی 4000 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد و به نظر میرسد از قابلیت شارژ سریع پشتیبانی نمی کند.
Lenovo K8




K8 گزینه اقتصادی تری نسبت به K8 پلاس می باشد. صفحه نمایش 5.2 اینچی این گوشی رزولوشن 720p دارد. چیپ ست این گوشی نیز مدیاتک هلیو P20 می باشد. به جای دوربین دوگانه، K8 از یک دوربین تکی 13 مگاپیکسلی با تکنولوژی PDAF (فوکس اتوماتیک تشخیص فاز) بهره میبرد. باتری این گوشی نیز 4000 میلی آمپر ساعت می باشد.

جالب ترین چیز در مورد دو گوشی جدید این است که هردوی آنها با اندروید 7.1.1 خام عرضه می شوند. اولین بار لنوو K8 Note را با اندروید خام معرفی کرد، ویژگی که پیش از این در دستگاه های موتورولا مشاهده میشد. این یعنی در این دستگاه ها شما اندروید را در ساده ترین حالت ممکن و با حداقل برنامه های مختص لنوو دریافت خواهید کرد. K8 Plus از فردا با قیمت 171 دلار به فروش خواهد رسید. اما قیمت دقیق گوشی K8 هنوز اعلام نشده است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار