فیفا 18؛ واقعیت رؤیایی

کمپانی EA sports هرسال در بازی فیفا کیفیت بهتری از گرافیک را ارائه می‌دهد. از سال‌ها پیش یکی از مهم‌ترین بخش‌های فیفا، بخش Career Mode آن است که طرفداران بسیاری نیز دارد. این بخش به شکلی ساخته شده است که شخص، تیم موردعلاقه‌اش را انتخاب و آن را برای قهرمانی در مسابقات مختلف آماده می‌کند.

فیفا 18؛ واقعیت رؤیایی

بازی‌های کامپیوتری روز به‌روز پیشرفت می‌کنند. به‌ویژه درزمینه بازی‌های فوتبال در سال‌های اخیر شاهد یک انقلاب بودیم و هواداران این سبک برای به بازار آمدن نسخه جدید روزشماری می‌کنند. تب این بازی‌ها هم در بین بچه‌ها و بزرگ‌سالان داغ است و هم حتی خود فوتبالیست‌ها اسیر آن شده‌اند.
کمپانی EA sports هرسال در بازی فیفا کیفیت بهتری از گرافیک را ارائه می‌دهد. از سال‌ها پیش یکی از مهم‌ترین بخش‌های فیفا، بخش Career Mode آن است که طرفداران بسیاری نیز دارد. این بخش به شکلی ساخته شده است که شخص، تیم موردعلاقه‌اش را انتخاب و آن را برای قهرمانی در مسابقات مختلف آماده می‌کند.
شرکت EA اعلام کرده است بازی FIFA 18 که به‌زودی عرضه خواهد شد تغییرات و پیشرفت‌های قابل‌توجهی در بخش Career Mode دارد.
یکی از این پیشرفت‌ها هماهنگ شدن نقل و انتقالات دنیای واقعی با این بخش است که در نسخه قبلی این بازی، نبود آن حس می‌شد. بخش تمرین‌ها این قسمت نیز با افزودن 15 تمرین جدید به‌روز شده است و شخص می‌تواند بازیکنانش را در این تمرین‌ها به چالش بکشد. همچنین افزودن برگه قرارداد با بازیکنان جدید، کلیپ‌های زیبا و دیدنی هنگام بستن قرارداد و ... از ویژگی‌های جدید بخش Career Mode بازی فیفا 18 محسوب می‌شود.




در مورد گرافیک بازی هم، از نسخه 2017 موتور گرافیکی بازی عوض شد و از سازندگان از موتور گرافیکی قدرتمند فراسبایت بهره بردند. همین موضوع موجب ارتقای چشمگیر جزئیات گرافیکی به‌ویژه در چهره بازیکنان مشهور شد. هرچند باید توجه داشت که فراسبایت برای نخستین بار در نسخه 2017 به کار رفت و درنتیجه مشکلاتی و معایبی نیز دیده می‌شد که انتظار می‌رود در نسخه 2018 برطرف شوند. شاید نخستین موردی که کاربران به آن توجه کنند شکل و شمایل بازیکنان باشد و کمتر به سایر جزئیات توجه داشته باشند. اما طراحان این شرکت علاوه بر جزئیات چهره‌ها، به طراحی ورزشگاه‌ها نیز توجه ویژه‌ای داشته‌اند. این‌که چقدر در ایجاد این ورزشگاه‌ها در این بازی به جزئیات توجه شده مطمئناً شما را هم به وجد خواهد آورد. فراموش نکنید تصاویر زیر مربوط به بازی فیفا است، نه عکس‌های واقعی ورزشگاه‌ها.
کیرکلیز/ هادرزفیلد تاون/ انگلیس
1هادرزفیلد این فصل در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس رقابت می‌کند و درنتیجه فیفا باید ورزشگاه این تیم را هم طراحی کند. این ورزشگاه در واقعیت 24 هزار و 500 نفر گنجایش دارد و بازی کردن در آن فوق‌العاده است. در عکس فوق به زاویه تابش آفتاب و سایه‌های روی زمین توجه کنید!

استاب سنتر/ لس آنجلس گلکسی/ امریکا

شاید کمتر کسی به شکلی تیم انتخاب کند که بازی‌اش در این ورزشگاه انجام شود، اما این دلیل نمی‌شود که فیفا تمام تمرکزش را روی شبیه کردن گرافیک این ورزشگاه به نسخه اصلی نگذارد. هوادارانی که به این ورزشگاه رفته‌اند با این شکل آسمان به‌خوبی آشنایی دارند.
آمکس/ برایتون هووه اند آلبیون/ انگلیس

این تیم به‌تازگی به لیگ برتر صعود کرده و ورزشگاهش 30 هزارنفری است. در تولید گرافیک‌های این ورزشگاه هم همه جزئیات درست شبیه به ورزشگاه اصلی رعایت شده است.

سلطان فهد/ عربستان
در فیفا 18 دو ورزشگاه از عربستان وجود دارد که یکی از آن‌ها سلطان فهد است. این ورزشگاه 75 هزارنفری است. سقف این ورزشگاه دقیقاً به همین شکل است، به‌نوعی شبیه به چتر است. در این بازی وقتی شما بازی‌ای را در تاریخ 29 سپتامبر انجام دهید، آفتاب کمتر است!
استمفورد بریج/ چلسی/ انگلیس
شاید این ورزشگاه قدیمی باشد، اما مطمئناً بسیاری از علاقمندان فیفا، چلسی را به‌عنوان تیمشان انتخاب می‌کنند و بازی‌های زیادی آنجا انجام می‌دهند. در این ورزشگاه هم همه جزئیات رعایت شده است.
سانتیاگو برنابئو/ رئال مادرید/ اسپانیا
معبد فوتبال دنیا که گنجایش 80 هزار تماشاگر را دارد. کمتر هوادار فوتبال وجود دارد که حداقل از تلویزیون این ورزشگاه را ندیده باشد. پس مقایسه این تصویر با ورزشگاه واقعی به عهده خودتان.
لا بومبونرا/ بوکاجونیورز/ آرژانتین
یکی از بی‌نظیرترین ورزشگاه‌های دنیا که گنجایش 49 هزار تماشاگر را دارد. جو این ورزشگاه به‌ویژه در بازی این تیم مقابل ریورپلاته عجیب است. اما توجه به عکس فوق که مربوط به شب این ورزشگاه است مطمئناً طرفداران فوتبال آرژانتین را به وجد می‌آورد.
واندا متروپولیتانو/ اتلتیکومادرید/ اسپانیا
این ورزشگاه میزبان فینال لیگ قهرمانان هم شده است. جدی‌ترین رقیب برنابئو در مادرید است و به‌تازگی برای بازی‌های اتلتیکو آماده شده است. این ورزشگاه در واقعیت بسیار زیبا است، در فیفا 18 هم توجهی ویژه شده تا به بهترین شکل ممکن شبیه به واقعیتش باشد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار